• Anonym ("Birger")

    Kraftig övervikt=kan inte bli gravid?

    Är det så att en kraftig övervikt på kvinnor, (ca 120-140 kg på  ca170cm) ger ett bra skydd mot graviditet och gör att jag kan komma i henne riskfritt utan kondom?

    Det är inte så att hon kräver att jag skall komma i henne men hon säger att jag gärna får göra det och att jag inte behöver vara orolig för det. Hon är för överviktig för att kunna bli gravid säger hon. När jag är i munnen eller rumpan är det väldigt skönt att bara låta det gå men jag vågar inte riktigt på det vanliga sättet utan drar ut innan. 

    Behöver jag oroa mig för graviditet om jag kommer i?

  • Svar på tråden Kraftig övervikt=kan inte bli gravid?
  • Cecese

    Hmmm om du inte vill bli pappa är det bäst att använda kondom. Jag blev gravid på ett samlag när jag vägde 128 kg till mina 161 cm.... Så nej, övervikt/fetma ger inget garanterat skydd mot graviditet. 

  • Anonym ("Birger")
    Cecese skrev 2018-02-04 09:02:06 följande:

    Hmmm om du inte vill bli pappa är det bäst att använda kondom. Jag blev gravid på ett samlag när jag vägde 128 kg till mina 161 cm.... Så nej, övervikt/fetma ger inget garanterat skydd mot graviditet. 


    Jo kondom hade vart bäst, men både hon och jag tycker det är skönare utan. För henne förstörs känslan helt av kondom.
    Queennr1 skrev 2018-02-04 08:17:17 följande:

    Uppenbarligen försöker hon bli gravid och du är tydligen ett lätt offer.


    Nej, hon vill inte bli gravid. Då hade hon väl krävt att jag kommer i och inte sagt att jag får komma där jag vill men att det är ok om jag kommer i?

  • Queennr1
    Anonym ("Birger") skrev 2018-02-04 09:21:53 följande:

    Jo kondom hade vart bäst, men både hon och jag tycker det är skönare utan. För henne förstörs känslan helt av kondom.Nej, hon vill inte bli gravid. Då hade hon väl krävt att jag kommer i och inte sagt att jag får komma där jag vill men att det är ok om jag kommer i?


    Hon manipulerar dig så att du ska lita på henne.
  • Cecese

    Eftersom hon har oskyddat sex vill hon högt antagligen bli gravid men inte säga det så tydligt att du slutar ha sex med henne. Ja att det är skönare utan kondom kan jag förstå men frågan är om det är så mycket skönare att det är värt att bli förälder med allt det ansvaret....

Svar på tråden Kraftig övervikt=kan inte bli gravid?