• Knoxis

    Trött på min familj

    Jag är så jävlar trött på min familj min pappa hade fetaste lägenheten istan när jag blev traumatiserad där jag trodde att jag hade blivit slagen av en hammare ansiktet o i huvudet och nästan blivit skjuten 2 gånger och blev livrädd för en kille som med ett sorts piller hade skrämt mig så jag började förstås att slåss men jag fick inga pengar av min pappa så jag körde 250 mg testosteron och slog hela stan med styrke nedsättande medel efteråt och nu på senare tid har vi blivit riktigt jävlar fattiga, jag är så jävlar trött på det, Vi har huset där bruden jag var kär gjorde bondage filmer och han som bodde där innan satt bara i ett fönster o kollade helatiden varje dag. Och nu bor vi där i det största skithuset istan där och när jag mådde aboslut som sämst så skaffar min pappa barn, ett barn som blev traumatiserad för livet som inte får några vänner. Och min pappa har blivit senil trodde jag pga en jävla testopundare förstörde hela familjen med att han sa i min skalle när bandet hade brutits att jag inte ska knulla en viss brud men gjorde det ändå och fick stryk som satan sen slog han min mamma som hade ansiktbandage i flera månader så jag slog honom därav mådde jag dåligt pga en jävlar rättegång där jag var livrädd pga han är på testot.
    Pappa gjorde misslyckad sement med färgbitar i och kletade i sprickorna på väggen där det var hål.
    Somsagt mitt liv e skit och är nu Schizofren och sjukskriven pga jag aldrig fick respsekt av människor överhuvudtaget.


    Deprimerad
  • Svar på tråden Trött på min familj
  • Anonym (jaha)

    Vad är det du vill få ut av denna tråd? Grammatiskt så är det ju helt åt helvete. Finns även ingen direkt mening i ditt inlägg heller.

  • Knoxis
    Anonym (jaha) skrev 2018-02-05 15:39:50 följande:

    Vad är det du vill få ut av denna tråd? Grammatiskt så är det ju helt åt helvete. Finns även ingen direkt mening i ditt inlägg heller.


    Jag förstår mig inte på dig att du inte kan utveckla dig lite???
Svar på tråden Trött på min familj