• Anonym (Jag)

    Jag planerar att vara otrogen

    Hej! Förmodae att alla kommer attackera mig men so be it. Jag och min make har 3 barn. Han är en riktig mansgris han gör ingeting och behandlae mig som en slav. Han förväntar sig bokstavligen att jag ska sköta ALLT. i 5 år har jag gjort det. I 5 år har jsg stått ut med hans spelande. Jag har mjölkat fram pengar från alla möjliga håll jobbat 16 timmar per dag för att de ska gå ihop. Jag får noll uppskattning. Jag får inte dricka, jag får inte gå ut, jag ska helst underhålla hans föräldrar ekonomiskt ?dom bor ej här) ett bråk gick så långt förra helgen för jag LÅNAT pengar och lämnat tillbaka vid lön, han blev arg för jag lämnat tillbaka så han slog mig i bilen över armen... varför jag är kvar? Tja jag vet inte!!! Jag har ingen aning!!! Nu ska ja va borta med jobbet i två dagar och jsg har pratat med en gammal vän. Vi har sexuellt förflutet och spänningen och känslan av att jag duger för han ger mig myxket.Så jag ska ses med han. Kanske inte ens blir något sexuellt. Men ses ska vi!!

  • Svar på tråden Jag planerar att vara otrogen
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Lo) skrev 2018-02-04 23:20:03 följande:

    Så länge det inte skadar barnen, go for it!


    Nej det gör det inte. Tvärtom tror jag kan bli lite gladare. Hur hemskt det än låter.
  • Anonym (?)

    Varför inte bara lämna puckot och ta dig därifrån med viss värdighet i behåll?

  • Anonym (ele)
    Anonym (?) skrev 2018-02-04 23:25:25 följande:

    Varför inte bara lämna puckot och ta dig därifrån med viss värdighet i behåll?


    Här kommer ett bättre förslag ts
  • Anonym (Lo)
    Anonym (?) skrev 2018-02-04 23:25:25 följande:

    Varför inte bara lämna puckot och ta dig därifrån med viss värdighet i behåll?


    Sant!
  • Akira Öken
    Anonym (Jag) skrev 2018-02-04 23:08:49 följande:

    Hej! Förmodae att alla kommer attackera mig men so be it. Jag och min make har 3 barn. Han är en riktig mansgris han gör ingeting och behandlae mig som en slav. Han förväntar sig bokstavligen att jag ska sköta ALLT. i 5 år har jag gjort det. I 5 år har jsg stått ut med hans spelande. Jag har mjölkat fram pengar från alla möjliga håll jobbat 16 timmar per dag för att de ska gå ihop. Jag får noll uppskattning. Jag får inte dricka, jag får inte gå ut, jag ska helst underhålla hans föräldrar ekonomiskt ?dom bor ej här) ett bråk gick så långt förra helgen för jag LÅNAT pengar och lämnat tillbaka vid lön, han blev arg för jag lämnat tillbaka så han slog mig i bilen över armen... varför jag är kvar? Tja jag vet inte!!! Jag har ingen aning!!! Nu ska ja va borta med jobbet i två dagar och jsg har pratat med en gammal vän. Vi har sexuellt förflutet och spänningen och känslan av att jag duger för han ger mig myxket.Så jag ska ses med han. Kanske inte ens blir något sexuellt. Men ses ska vi!!


    Ska du "ge igen" genom att vara otrogen?

    Blir inte det lite att sjunka till hans nivå?

    Avsluta först, är mitt råd, så kan du med gott samvete gå ur relationen med rak rygg.
  • Anonym (Jesse)

    Go for it.

    Jag hoppas du njuter.

    Men lämna mannen, han låter som ett riktigt svin, du förtjänar bättre

  • taquine

    Är det meningen att vi ska stå på din sida för du stannar hos en idiot istället för att gå? 
    Tor du verkligen det blir bättre hemma om du särar på benen och blir avknullad av en annan?

    Gud så patetiskt... skaffa dig ivarje fall ett uns av självrespekt så slipper du billiga ligg, och kan förmodligen träffa en vettig karl så småningom.


    Goodness me
Svar på tråden Jag planerar att vara otrogen