• moaguuun

    Clean parfym

    Någon som testat några clean parfymer som kan rekommendera någon av de extra mycket?

  • Svar på tråden Clean parfym
  • SofieJ

    Warm cotton gillar jag :) Fresh laundry använder jag ibland, men den är inte riktigt lika bra.

    Mvh parfymnörd

  • EpicNurse
    SofieJ skrev 2018-02-05 22:19:32 följande:

    Warm cotton gillar jag :) Fresh laundry använder jag ibland, men den är inte riktigt lika bra.

    Mvh parfymnörd


    Warm cotton all the way!
    ~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • Anonym Backa

    Har provat alla men Clean - Skin är den enda som passar mig och blir väldoftande samtidigt som den är hyfsat diskret. Fått väldigt fina komplimanger för Clean - Skin och alla undrar vad det är för underbar parfym jag har... :)

  • Duckan

    Warm Cotton!

    Tycker att alla luktar gott, men det är bara cotton som dröjer sig kvar en hel dag. Köper om och om igen.

  • kaleidoskop88

    Jag har Warm cotton, Skin, Original och sen nån sommarvariant av Warm Cotton. Jag använder dom allihopa, men min absoluta favorit är Original! Jag kan bara inte tröttna på den... Köper ny flaska så fort den är slut :) Skin kör jag när jag ska ut på middag, fest o liknande. Jag tycker den luktar lite knepigt direkt när man sprayar på sig - men när den "satt sig" så är den jättegod! Warm Cotton sitter verkligen hela dagen och är en klassiker.

  • moaguuun

    Testade warm cotton men jag gillade inte den riktigt, luktade sköljmedel? Då kanske jag inte kommer gilla någon av de dofterna?

  • SofieJ
    moaguuun skrev 2018-02-12 17:59:52 följande:

    Testade warm cotton men jag gillade inte den riktigt, luktade sköljmedel? Då kanske jag inte kommer gilla någon av de dofterna?


    Det är typ meningen :P

    Den ska lukta nytvättat. Alla dessa parfymer ska lukta rent på ett eller annat sätt, typ sköljmedel, tvål, fräscht. Inte som vanliga parfymer.
  • moaguuun
    SofieJ skrev 2018-02-12 19:26:49 följande:
    Det är typ meningen :P

    Den ska lukta nytvättat. Alla dessa parfymer ska lukta rent på ett eller annat sätt, typ sköljmedel, tvål, fräscht. Inte som vanliga parfymer.
    Jo men hade inte väntat mig att den skulle dofta bara sköljmedel. Det verkar ju vara den populäraste doften. 
  • EpicNurse
    moaguuun skrev 2018-02-12 19:58:17 följande:

    Jo men hade inte väntat mig att den skulle dofta bara sköljmedel. Det verkar ju vara den populäraste doften. 


    Dom luktar väldigt mycket godare väl på huden än när man bara luktar på flaskan.
    ~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
Svar på tråden Clean parfym