• Anonym (Tjej i tjugoårsåldern)

    Vill flytta till Afghanistan

    Ibland känner jag lite att jag kanske skulle vilja flytta till Afghanistan. Känns lite som en märklig fundering, jag vet, men jag känner helt enkelt så ibland. Undrar lite om det finns någon som känner likadant, eller om jag är helt ensam om att tänka så? Eller finns det någon som har nån slags tips eller nåt sånt? Tacksam för svar...;)Kramar till er alla!!!

  • Svar på tråden Vill flytta till Afghanistan
  • Danniboy

    Intressant. Varför just Afghanistan om jag får fråga? Inte direkt det bästa landet att bo i om man säger så. ;P


    Själv lockar Asien mig en hel del. Japan eller Kina, helst. Älskar deras kultur, samt att dessa länder har framtiden framför sig, med starka ekonomier.

  • Anonym (Excuse?)
    Anonym (Tjej i tjugoårsåldern) skrev 2018-02-06 01:08:54 följande:

    Ibland känner jag lite att jag kanske skulle vilja flytta till Afghanistan. Känns lite som en märklig fundering, jag vet, men jag känner helt enkelt så ibland. Undrar lite om det finns någon som känner likadant, eller om jag är helt ensam om att tänka så? Eller finns det någon som har nån slags tips eller nåt sånt? Tacksam för svar...;)Kramar till er alla!!!


    Och vad hade du tänkt att göra där då? Tänkte du bara flytta in i nån bergsby där tusenåriga familjer bor och säga att hej, hej, här kommer jag, nu får ni maka på er?

    Vad ska du syssla med? Get-farm? Får man ens det som kvinna där? Eller hade du tänk att gifta dig med en afghanman och bli hemmafru eller nåt?

    Du vet att dina dagar att surfa på familjeliv kommer vara över i så fall, så du kommer ju inte kunna signalera om du behöver hjälp och vill hem igen.

    Men för all del, ha det så kul!
  • Anonym (gäsp..)

    Ung tjej vill rädda världen. Har vi hört det förut? Nej, det är inte en god idé. Afganistan har krig och kaos. Du kommer att sluta som sexslav till 45 skäggiga krigare. 

    Skaffa en utbildning. Åk till Australien eller Kina. Det är vad vettiga ungdomar gör.

  • Anonym (gäsp..)

    Ung tjej vill rädda världen. Har vi hört det förut? Nej, det är inte en god idé. Afganistan har krig och kaos. Du kommer att sluta som sexslav till 45 skäggiga krigare. 

    Skaffa en utbildning. Åk till Australien eller Kina. Det är vad vettiga ungdomar gör.

  • Anonym (hk)

    Ja eller bara en uppenbar trolltråd där någon hade tråkigt och trodde folk skulle ta tråden seriöst.

  • Theclutch

    Samma här, fast jag sitter i valet och kvalet mellan Afghanistan och Nordkorea. Kanske jag spenderar somrarna i Afghanistan och vintrarna i Nordkorea. Eller tvärtom, vi får se.

  • Anonym (Tjej i tjugoårsåldern)
    Danniboy skrev 2018-02-06 01:25:13 följande:

    Intressant. Varför just Afghanistan om jag får fråga? Inte direkt det bästa landet att bo i om man säger så. ;P


    För att afghanska killar kan vara riktigt snygga. För att jag inte mår bra i Sverige och jag känner liksom lite att jag kanske skulle bli bättre accepterad där om allt går vägen.
  • Anonym (Tjej i tjugoårsåldern)
    Anonym (Excuse?) skrev 2018-02-06 06:05:42 följande:
    Och vad hade du tänkt att göra där då? Tänkte du bara flytta in i nån bergsby där tusenåriga familjer bor och säga att hej, hej, här kommer jag, nu får ni maka på er?
    Haha, inte fan vet jag. Kanske det. Sa ju liksom inte precis: "Yey, det här är något jag bestämt mig för att göra", utan att det var någon jag ibland funderade på.
    Anonym (Excuse?) skrev 2018-02-06 06:05:42 följande:
    Vad ska du syssla med? Get-farm? Får man ens det som kvinna där? Eller hade du tänk att gifta dig med en afghanman och bli hemmafru eller nåt?

    Typ gifta mig med en afghanman.
    Anonym (Excuse?) skrev 2018-02-06 06:05:42 följande:
    Du vet att dina dagar att surfa på familjeliv kommer vara över i så fall, så du kommer ju inte kunna signalera om du behöver hjälp och vill hem igen.
    Lol, familjeliv är väl typ det minsta problemet i så fall, bara skönt att slippa haha. Men ja, självklart vet jag att det i så fall skulle vara mycket som jag är van vid jag skulle bli utan.
    Anonym (Excuse?) skrev 2018-02-06 06:05:42 följande:
    Men för all del, ha det så kul!
    Tack så mkt!

  • Anonym (Tjej i tjugoårsåldern)
    Anonym (gäsp..) skrev 2018-02-06 06:12:17 följande:

    Ung tjej vill rädda världen. Har vi hört det förut? Nej, det är inte en god idé. Afganistan har krig och kaos. Du kommer att sluta som sexslav till 45 skäggiga krigare. 

    Skaffa en utbildning. Åk till Australien eller Kina. Det är vad vettiga ungdomar gör.


    Rädda världen? Va nej, det skulle jag väl göra på annat vis i så fall.
Svar på tråden Vill flytta till Afghanistan