• Acke76

    Min polare.

    Han gick ut på Tinder och fick kontakt med en tjej. 1 vecka senare flyttar hon in hos honom med ett barn på 1,5 år+en hund.

    Efter 4månader förlovar dom sig. Efter 1 år föds deras gemensama barn. De är såååå kära men vem är inte det efter så kort tid?

    Jag har sagt till han från början att inte ha så bråttom men han lyssnar inte. Både han och hans kvinna pluggar på heltid så det finns väldigt lite pengar. Hon är 22 år och han 25 år. Jag önskar han och dom allt gott men kan ibland bli så besviken/irriterad på att de har så bråttom. Jag tänker främst på barnet.

    Hur ska jag tänka ang. detta?

  • Svar på tråden Min polare.
  • Ggrodan

    Vad du ska göra? Var glad åt deras glädje och sluta tänka katastroftankar, jag flyttade ihop med min partner efter vi dejtade kort, tyckte alla runt oss vi var knäppa, förmodligen, brydde vi oss? Inte ett dugg, man kommer till en punkt i livet då man vet så väl själv vad som är rätt beslut att man rycker på axlarna åt andras panik eller förutbestämda meningar att allting måste vara varningar.

    Låt de inse deras egna slutsatser själva.

    Du är singel eller? Tycker det luktar lite avundsjuka i inlägget, han möter någon, allt fokus på henne de flyttar ihop nykära och allting bara rullar på medan du står kvar och undrar vad som hände. Dejta du med! :)

Svar på tråden Min polare.