• Anonym (tjej)
    Äldre 7 Feb 05:47
    4067 visningar
    30 svar
    30
    4067

    har du någonsin sagt till en man att hans kuk är för liten?

    Läser tråd efter tråd med stackars karlar som påstås blivit dumpade med motiveringen att deras kuk är för liten. Jag har varit med många män med modell mindre och även om det inte alltid blivit en andra dejt så har jag aldrig sagt till dem att storleken på deras paket skulle vara anledningen. Lite finkänsla måste man ju ha.

    Eftersom min teori är att dessa män ljuger så skapar jag nu denna omröstning.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden har du någonsin sagt till en man att hans kuk är för liten?
  • Anonym (M)
    Äldre 9 Feb 23:07
    #11

    Nej, vet att det skulle såra killens ego allt för mycket, och sen har jag aldrig tyckt att nåns kuk varit för liten heller så har inte haft anledning att säga det.

  • Anonym (Torgn­y)
    Äldre 9 Feb 23:12
    #12

    Ops..tyckte precis det flög en penis förbi mig..ut genom fönstret..!

  • demokr­ati199­5
    Äldre 15 Mar 21:58
    #13
    -1
    millionvoices skrev 2018-02-07 07:34:23 följande:

    Ja det har jag. Fick en ofrivillig dickpick och tog mig rättigheten att betygsätta minipenisen.


    Fel att betygsätta dickpick exempelvis att när en kille med stor kuk så säger du att det är skön kuk.

    Du borde säga att det är fel med män som skickar bebisbilder.
  • demokr­ati199­5
    Äldre 15 Mar 22:02
    #14
    +1
    MR Human skrev 2018-02-07 08:51:02 följande:

    Har man en pick som påminner om nåt som man tar upp ur burken av minimajs så har man väldigt dålig självinsikt om man skickar iväg ett kort på det!

    Trodde han att du skulle bli imponerad?


    Det är fel med ofrivilliga penisbilder oavsett penisstorlek.

    Som om man bara ska ha en stor kuk när man skickar ofriviliga bilder?
  • Anonym (J)
    Äldre 15 Mar 22:04
    #15

    Skulle aldrig falla mig in att säga en sån sak och sänka en människas självförtroende så. Och då har jag faktiskt försökt ligga med en kille vars snopp var mindre än pungen, den kan liknas med storleken på ett ekollon. Detta märktes när brallorna var av och gamet var igång, försökte fullborda men den gick inte ens in så vi avslutade och jag fortsatte ha lite kontakt ett tag efter för att sedan låta det rinna ut i sanden.

  • demokr­ati199­5
    Äldre 15 Mar 22:05
    #16
    Anonym (aldrig) skrev 2018-02-07 11:39:39 följande:

    Nej skulle aldrig falla mig in. Har lite svårt att tro att någon kvinna skulle göra det om den inte var så liten att det var omöjligt att känna något möjligen.

    Däremot har jag sagt till killar att de haft för stor eftersom jag träffat flera av den varan eftersom det gjort ont, skapat komplikationer så att vi inte kunnat ha sex lika ofta. Man måste läka emellan..skitjobbigt. Föredrar en lagom på både längd och tjocklek även om det kan vara visuellt upphetsande med en kraftig och praktfull penis på samma sätt som ett par magnifika bröst som drar uppmärksamheten till sig. Men hur saker funkar i praktiken är viktigare likaså vad lillen kan göra med resten och hur duktig han blir på min kropp och intresserad av min njutning;)


    Som man har rätt att kommentera penisar som är så små att man inte får någon njutning alls eller killar med mycket stora penisar.
  • demokr­ati199­5
    Äldre 15 Mar 22:08
    #17
    demokrati1995 skrev 2019-03-15 21:58:20 följande:

    Fel att betygsätta dickpick exempelvis att när en kille med stor kuk så säger du att det är skön kuk.

    Du borde säga att det är fel med män som skickar bebisbilder.


    Mobilen ändrade textern

    Menade ofriviliga dickpicks

    Plus att det är fel med män som skickar ofriviliga penisbilder.
  • demokr­ati199­5
    Äldre 15 Mar 22:09
    #18
    Anonym (J) skrev 2019-03-15 22:04:47 följande:

    Skulle aldrig falla mig in att säga en sån sak och sänka en människas självförtroende så. Och då har jag faktiskt försökt ligga med en kille vars snopp var mindre än pungen, den kan liknas med storleken på ett ekollon. Detta märktes när brallorna var av och gamet var igång, försökte fullborda men den gick inte ens in så vi avslutade och jag fortsatte ha lite kontakt ett tag efter för att sedan låta det rinna ut i sanden.


    Menar du hänger inte längre ned än pungen?
  • Anonym (aldri­g)
    Äldre 15 Mar 23:24
    #19

    Nej skulle aldrig falla mig in. Men har aldrig träffat nån med liten penis av de ca 35-40 jag varit med.Några smalare men aldrig nån liten. De som varit lite kortare har varit breda och fylliga så vet inte hur en liten penis är eller känns och skulle aldrig säga det till nån.

  • Anonym (hhja)
    Äldre 16 Mar 00:30
    #20
    Anonym (tjej) skrev 2018-02-07 05:47:16 följande:

    Läser tråd efter tråd med stackars karlar som påstås blivit dumpade med motiveringen att deras kuk är för liten. Jag har varit med många män med modell mindre och även om det inte alltid blivit en andra dejt så har jag aldrig sagt till dem att storleken på deras paket skulle vara anledningen. Lite finkänsla måste man ju ha.

    Eftersom min teori är att dessa män ljuger så skapar jag nu denna omröstning.


    ja ja sa till him att pikk din er lite, lite..inte passa mig fitta. han fick go.
  • Anonym (Nepp)
    Äldre 16 Mar 10:54
    #21

    Nepp, det har jag inte.

  • Anonym (appap­p)
    Äldre 16 Mar 11:15
    #22

    pratas ofta om att kvinnor är mer omtänksamma, men jag är övertygad om att kvinnor säger till män att deras kuk är för liten, det är helt ok, skulle däremot en man säga att deras bröst är för små, då skulle de bli ledsna, sårade och helt förstörda, DET skulle inte vara ok

  • Äldre 16 Mar 13:16
    #23

    Har haft sex med män som vill att jag säger att dom är små...jämföra kukar tycks vara en grej för somliga...

  • Anonym (Micro­)
    Äldre 16 Mar 13:18
    #24

    Nej men berättat och varnat för väninnor. Va med en en gång som hade micropenis. Alltså den medicinska termen. Hans snopp var inte grövre än mitt lillfinger och längden var som en tops ungefär om man tar bort den luddiga delen. Stackars människa

  • demokr­ati199­5
    Äldre 16 Mar 14:21
    #25
    Anonym (Micro) skrev 2019-03-16 13:18:22 följande:

    Nej men berättat och varnat för väninnor. Va med en en gång som hade micropenis. Alltså den medicinska termen. Hans snopp var inte grövre än mitt lillfinger och längden var som en tops ungefär om man tar bort den luddiga delen. Stackars människa


    Det känns inte som du tycker det är synd om killen då du varnade plus berättade för folk om hans penis.
  • Anonym (EN)
    Äldre 16 Mar 15:05
    #26

    Om det nu var så att man kände att någons julstormen var ett problem så hade man givetvis inte sagt det som orsak för att avsluta. Jag tycker helt ärligt att storleken har betydelse till viss del - nu menar jag inte att jag vill ha en jättekuk men inte gör smal eller för kort - eller för lång heller för den delen. Hade dock självklart aldrig sagt det till någon.


    Anonym (tjej) skrev 2018-02-07 05:47:16 följande:

    Läser tråd efter tråd med stackars karlar som påstås blivit dumpade med motiveringen att deras kuk är för liten. Jag har varit med många män med modell mindre och även om det inte alltid blivit en andra dejt så har jag aldrig sagt till dem att storleken på deras paket skulle vara anledningen. Lite finkänsla måste man ju ha.

    Eftersom min teori är att dessa män ljuger så skapar jag nu denna omröstning.


  • Anonym (EN)
    Äldre 16 Mar 15:07
    #27
    millionvoices skrev 2018-02-07 07:34:23 följande:

    Ja det har jag. Fick en ofrivillig dickpick och tog mig rättigheten att betygsätta minipenisen.


    Vid ett sådant tillfälle är det ju helt ok att dissa allt med kuken ????
  • Anonym (EN)
    Äldre 16 Mar 15:07
    #28
    millionvoices skrev 2018-02-07 07:34:23 följande:

    Ja det har jag. Fick en ofrivillig dickpick och tog mig rättigheten att betygsätta minipenisen.


    Vid ett sådant tillfälle är det ju helt ok att dissa allt med kuken ????
  • Anonym (Micro­)
    Äldre 16 Mar 15:18
    #29
    demokrati1995 skrev 2019-03-16 14:21:21 följande:

    Det känns inte som du tycker det är synd om killen då du varnade plus berättade för folk om hans penis.


    Berättar alltid om ons för vänner. Detsamma gör dom för mig. Inte om vi är i seriösa förhållanden dock. Då kanske bara om ställen och så, aldrig om mannens utrustning
  • Anonym (Hmm)
    Äldre 16 Mar 17:09
    #30
    Anonym (EN) skrev 2019-03-16 15:07:12 följande:
    Vid ett sådant tillfälle är det ju helt ok att dissa allt med kuken ????
    Helt rätt - då sitter inte felet i kuken utan i huvudet .. det större huvudet alltså ...
Svar på tråden har du någonsin sagt till en man att hans kuk är för liten?