• emmassss

    Gravid eller inte?

    Jag har sedan några dagar efter ÄL haft onda bröst (har det aldrig annars) ont mot armhålan, halsbränna på nätterna och svårt att sova/vaknar tidigt. Har BIM om 1-2 dagar och idag kom det en lite rosabrun flytning.

    Haft "mensvärk" konstant i minst en vecka och tycker att jag mår illa av matlukt. Testade imorse men det var inget "plus" på stickan. Testade med sjukhusets test som inte är "extra känsligt" utan ett "vanligt". Kan det visa sig så här tidigt men inte på test? Vill så gärna att dagarna för mens ska passera så jag kan ta ett test att lita på.

    Har ni varit i samma sits?

  • Svar på tråden Gravid eller inte?
  • Jodyanna

    Om du ska ha mens om 2 dagar brukar de visa svagt plus på stickan. Nu har du tagit två olika som visar negativt och rosa flytningar så troligtvis är mensen på gång.

  • emmassss

    Har fortfarande inte fått mens utan bara lite brunt.. Har inte heller mensvärk som jag brukar ha, brukar knappt kunna stå upp utan ipren. Ingen mens alltså, kommer den inte till imorgon så borde väl ett test visa? Kan det vara en nidblödning? 

  • Jodyanna

    Ja testa imorgon igen med ett digitalt så ser du svart på vitt om du är gravid eller inte.

    Helt omöjligt att gissa sig till om du är det. Framför allt om de va negativt idag så nära inpå mens. Men man vet aldrig : -)

Svar på tråden Gravid eller inte?