• Anonym (R)

    Fråga till tjejer

    Jag är en 24 årig kille som aldrig haft sex. Har en speciell fascination för kvinnors rumpor, gärna stora och fantiserar nästan lika mycket om hur det känns att ha händerna på en kvinnas rumpa som att ha penetrerande sex.

    Undrar vad ni tycker om att ha er älskares händer på era rumpor och vad ni vill att han gör med dem.

    Typ, smek, knåd, smisk, annat?

    Frågan kanske är omogen men jag hoppas många kan svara ändå.

  • Svar på tråden Fråga till tjejer
  • Anonym (Tjej)

    Ingen smisk eller något som gör ont. Jag tycker stora rörelser känns bäst, liksom stora smekningar med gärna bägge händerna, gärna börja högre upp och gå hela vägen ner. Ännu bättre om man ligger på rygg och får massage över hela ryggen, rumpan och låren. Sedan kan man ju ha sex i samma ställning dvs låta massagen övergå mer och mer till långsam teasande sex.

  • Anonym (Omahal)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-02-09 17:56:24 följande:

    Ingen smisk eller något som gör ont. Jag tycker stora rörelser känns bäst, liksom stora smekningar med gärna bägge händerna, gärna börja högre upp och gå hela vägen ner. Ännu bättre om man ligger på rygg och får massage över hela ryggen, rumpan och låren. Sedan kan man ju ha sex i samma ställning dvs låta massagen övergå mer och mer till långsam teasande sex.


    Menar du att du ligger PÅ RYGG samtidigt som nån masserar rumpan o ryggen? För att sen övergå typ i missionären?

    Tycker det låter konstigt.

    Jag tycker precis som du att massage på rygg, lår och rumpa är fantastiskt. Men då vill jag ligga på magen. Han får gärna smeka underlivet med sin penis samtidigt.

    Lite lätt smisk kan vara helt ok men man nåste variera stället man smiskar och inte smiska för hårt. Gärna en klatsch som övergår i en smekning

    Hur kommer det sig att du TS är oskuld? Vill du dela med dig?
  • Anonym (R)
    Anonym (Omahal) skrev 2018-02-09 18:12:56 följande:

    Menar du att du ligger PÅ RYGG samtidigt som nån masserar rumpan o ryggen? För att sen övergå typ i missionären?

    Tycker det låter konstigt.

    Jag tycker precis som du att massage på rygg, lår och rumpa är fantastiskt. Men då vill jag ligga på magen. Han får gärna smeka underlivet med sin penis samtidigt.

    Lite lätt smisk kan vara helt ok men man nåste variera stället man smiskar och inte smiska för hårt. Gärna en klatsch som övergår i en smekning

    Hur kommer det sig att du TS är oskuld? Vill du dela med dig?


    Blyg och osäker tror jag är största orsaken. Ingen har velat gå ut med mig. Väldigt ensam överlag även om jag har hobbies och försöker träffa folk.

    Det blir mest att fantisera om sex och mulliga rumpor att hålla i.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Omahal) skrev 2018-02-09 18:12:56 följande:

    Menar du att du ligger PÅ RYGG samtidigt som nån masserar rumpan o ryggen? För att sen övergå typ i missionären?

    Tycker det låter konstigt.

    Jag tycker precis som du att massage på rygg, lår och rumpa är fantastiskt. Men då vill jag ligga på magen. Han får gärna smeka underlivet med sin penis samtidigt.

    Lite lätt smisk kan vara helt ok men man nåste variera stället man smiskar och inte smiska för hårt. Gärna en klatsch som övergår i en smekning

    Hur kommer det sig att du TS är oskuld? Vill du dela med dig?


    Oops menade på magen! :D
  • CarinaL26

    Jag älskar att känna hans händer över mina skinkor.

    Älskar smek och knåd men jag älskar även att få smisk. Skinkorna är en väldigt erogen zon på mig.

    Hoppas du snart träffar en tjej som du får knåda skinkorna på så att du får känna på det på riktigt och inte bara fantisera om det.

  • Anonym (Emma)
    Anonym (R) skrev 2018-02-09 19:10:45 följande:

    Blyg och osäker tror jag är största orsaken. Ingen har velat gå ut med mig. Väldigt ensam överlag även om jag har hobbies och försöker träffa folk.

    Det blir mest att fantisera om sex och mulliga rumpor att hålla i.


    Ååh vad jag tycker synd om dig. I alla fall om du är en trevlig kille med bra kvinnosyn men du ger ett sympatiskt intryck. Jag tycker mycket om att få rumpan smekt och masserad (det finns mycket rumpa att massera!). Smisk kan vara ok om det inte är för hårt.

    Hördu TS, jag vill inte ha sex med dig men om du är så trevlig som du verkar så kanske jag kan låta dig hålla i och smeka och massera rumpan så att du i alla fall vet hur en riktig kvinnorumpa känns. Vad sägs?
  • Överste Senap
    Anonym (Emma) skrev 2018-02-12 10:24:25 följande:

    Ååh vad jag tycker synd om dig. I alla fall om du är en trevlig kille med bra kvinnosyn men du ger ett sympatiskt intryck. Jag tycker mycket om att få rumpan smekt och masserad (det finns mycket rumpa att massera!). Smisk kan vara ok om det inte är för hårt.

    Hördu TS, jag vill inte ha sex med dig men om du är så trevlig som du verkar så kanske jag kan låta dig hålla i och smeka och massera rumpan så att du i alla fall vet hur en riktig kvinnorumpa känns. Vad sägs?


    TS, det här läget får du för katten inte missa!
  • Anonym (R)
    Anonym (Emma) skrev 2018-02-12 10:24:25 följande:

    Ååh vad jag tycker synd om dig. I alla fall om du är en trevlig kille med bra kvinnosyn men du ger ett sympatiskt intryck. Jag tycker mycket om att få rumpan smekt och masserad (det finns mycket rumpa att massera!). Smisk kan vara ok om det inte är för hårt.

    Hördu TS, jag vill inte ha sex med dig men om du är så trevlig som du verkar så kanske jag kan låta dig hålla i och smeka och massera rumpan så att du i alla fall vet hur en riktig kvinnorumpa känns. Vad sägs?


    Haha, den chansen vill jag absolut inte missa.

    Bor du i Stockholmsområdet?

    Vill gärna få fler svar från andra tjejer också.
  • Anonym (Emma)
    Anonym (R) skrev 2018-02-12 15:56:13 följande:

    Haha, den chansen vill jag absolut inte missa.

    Bor du i Stockholmsområdet?

    Vill gärna få fler svar från andra tjejer också.


    Nej, vill du få chansen får du pallra dig upp till Umeå.
  • Anonym (R)
    Anonym (Tjej i tjugoårsåldern) skrev 2018-02-13 15:41:45 följande:

    Slår mig och sparkar mig


    Varför då?
  • Anonym (R)
    Anonym (Emma) skrev 2018-02-13 15:39:15 följande:

    Nej, vill du få chansen får du pallra dig upp till Umeå.


    Det var lite långt. Men kan du tänka dig en dejt på riktigt utan några krav eller nåt? I så fall kanske jag kan tänka mig åka upp i alla fall.
  • Anonym (R)

    Puffar. Inga fler tjejer som vill svara?

  • Anonym (Tjej i tjugoårsåldern)
    Anonym (R) skrev 2018-02-13 20:50:17 följande:
    Varför då?
    Bara vill det helt enkelt.
  • Anonym (Tjej i tjugoårsåldern)

    Bli sparkad och slagen på rumpan alltså

  • Anonym (R)
    Anonym (Tjej i tjugoårsåldern) skrev 2018-02-23 19:42:10 följande:

    Bli sparkad och slagen på rumpan alltså


    Haha, då förstår jag!

    Trodde du retade upp dig på nåt.

    Varför slår du dig själv på rumpan istället för att en man gör det? Tycker om hårt smisk?
  • Anonym (Tjej i tjugoårsåldern)
    Anonym (R) skrev 2018-02-23 21:07:49 följande:
    Haha, då förstår jag!

    Trodde du retade upp dig på nåt.

    Varför slår du dig själv på rumpan istället för att en man gör det? 
    Men va va va, vad menar du?? Förvånad Menade ju att jag ville att en framtida partner (alltså pojkvän/man) skulle göra det.
    Anonym (R) skrev 2018-02-23 21:07:49 följande:
     Tycker om hårt smisk?
    Kanske
Svar på tråden Fråga till tjejer