• Josefiinl

    Vad tycker ni om tejphår

    Har som många andra haft keratin löshår för många år sen och de förstörde mitt hår totalt, tagit lång tid för mitt hår att återhämta sig och de är fortfarande väldigt tunt (önskar man aldrig gjorde keratin). Haft weavning i några år nu och de har funkat bra men blev less på att konstant ha den där lilla ?bullen? i bakhuvudet från flätorna och de blev obekvämt bara.

    Till frågan nu, ni som använder/använt tejphår vad tycker ni om den metoden? För och nackdelar!

  • Svar på tråden Vad tycker ni om tejphår
  • riboflavin

    Lägg ner all form av förlängningar om du någonsin vill ha tillbaka ditt hår. Alla metoder sliter enormt på håret.

    Det är trist som fan under tiden men om du fortsätter kommer du ha tunn hår för alltid.

    En kompis har i princip sett cancersjuk ut i 10 år, förra året fick hon barn och har varken orkat eller haft råd, efter knappt ett år ser hennes hår fantastiskt ut i jämförelse.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Josefiinl

    Är medveten om detta, de är bara så otroligt svårt gå från fint svall med löshår till tunt hår man inte kan göra något med, har dock klippt mitt eget hår axellångt nu och är ute efter lite förtjockning, inte full löshår förvandling, därför är jag nyfiken på tejp, skulle hjälpa otroligt med några slingor bara

  • riboflavin
    Josefiinl skrev 2018-02-09 19:44:45 följande:

    Är medveten om detta, de är bara så otroligt svårt gå från fint svall med löshår till tunt hår man inte kan göra något med, har dock klippt mitt eget hår axellångt nu och är ute efter lite förtjockning, inte full löshår förvandling, därför är jag nyfiken på tejp, skulle hjälpa otroligt med några slingor bara


    Tyvärr så är det så att man måste avstå för att få resultat i längden. Tejphår är skonsammare men sliter ändå massor.
    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
Svar på tråden Vad tycker ni om tejphår