• 2kids

    Nya vänner?

    Tjohej :D

    Ja, inte svårare än vad rubriken säger...Ngn som skulle tycka det var kul att lära känna ngn ny? /nya vänskaper :)

    Är strax över 30, har två barn i lågstadiet, civil status: complicated... :D Bor i västra Götaland.

  • Svar på tråden Nya vänner?
  • TrueLove12

    Hej jag är 26 år bor ihop med min man och våran hund har även kaniner som ja ställer ut osv.

    Vi har inga barn tsm ännu men håller på försöker just nu sen bor vi i västra götaland

  • 2kids
    TrueLove12 skrev 2018-02-16 01:32:54 följande:

    Hej jag är 26 år bor ihop med min man och våran hund har även kaniner som ja ställer ut osv.

    Vi har inga barn tsm ännu men håller på försöker just nu sen bor vi i västra götaland


    Tja! :) Va kul att ni ska skaffa barn! Hoppas det "tar sig" fort! Din man, e ni gifta?

    Hur/vad/varför ställer man ut kaniner? :)
  • TrueLove12
    2kids skrev 2018-02-17 20:27:32 följande:

    Tja! :) Va kul att ni ska skaffa barn! Hoppas det "tar sig" fort! Din man, e ni gifta?

    Hur/vad/varför ställer man ut kaniner? :)


    Tjena :) ja de ska bli kul förhoppningsvis tar e sig denna gång men inte helt säkert.

    Japp vi är gifta sedan 2014 vart ihop sedan 2012 :)

    Man köper in kanin som har stamtavla märkt antingen med benring eller öronmärkning i öronen sen bli medlem i Skaf en förening tex. Man avkar endast på renrasiga kaniner ställer ut för att få bedömning på kaninen vård sundhet rasprägel presentation kondition päls kvalite färg m.m. sen måste man stambokföra modern och fadern för att det inte ska bli lucka i ungarnas stamtavla osv
  • Fridiii
    2kids skrev 2018-02-09 18:41:19 följande:

    Tjohej :D

    Ja, inte svårare än vad rubriken säger...Ngn som skulle tycka det var kul att lära känna ngn ny? /nya vänskaper :)

    Är strax över 30, har två barn i lågstadiet, civil status: complicated... :D Bor i västra Götaland.


    Hej! Har har du en annan som också skulle tycka det vore kul att lära känna någon ny. Jag är också strax över 30 och har en son på 2 år, lever i ett samboförhållande med barnets pappa och bor också i västra götaland. Hör av dig om du har lust. 
  • 2kids
    Fridiii skrev 2018-02-17 23:34:38 följande:

    Hej! Har har du en annan som också skulle tycka det vore kul att lära känna någon ny. Jag är också strax över 30 och har en son på 2 år, lever i ett samboförhållande med barnets pappa och bor också i västra götaland. Hör av dig om du har lust. 


    Vrf inte!? :) kul! Två år, härlig ålder. Tiden går så fort.

    Vad jobbar du med?
  • Fridiii
    2kids skrev 2018-02-18 08:25:12 följande:
    Vrf inte!? :) kul! Två år, härlig ålder. Tiden går så fort.

    Vad jobbar du med?
    Ja men det är ju det fantastiskt roligt men full fart hela tiden man hinner inte riktigt med. Jag studerar just för tillfället inom psykologi, kriminologi och pedagogik. Vad gör du själv?
Svar på tråden Nya vänner?