• Äldre 10 Feb 13:18
    777 visningar
    1 svar
    1
    777

    Hur får jag tillbaka min mail

    hej, för inte så länge sen fick jag en ny mobil och när jag skulle skriva in min mail på mobilen kom nån säkerhets grej upp om att jag skulle få ett sms till ett nummer som skulle göra så jag kunde logga in, men problemet är att det där numret var jätte gammalt, ingen i min familj har det och det var bara dom två sista siffrorna som syndes så jag vet inte ens vad det var för nummer. Jag gjorde en ny mail men jag har ju prenumationer på den gamla mailen som till exempel appen Musik och den kostar ju 100kr i månaden men nu kommer jag inte åt den och kan inte avprenumerera så vet nån hur jag ska göra för att komma åt min gamla mail utan det där numret ??? snälla hjälp

  • Svar på tråden Hur får jag tillbaka min mail
  • Äldre 10 Feb 13:22
    #1

    Prova att försöka klicka typ "numret är inte i bruk längre" Då kommer du få svara på säkerhetsfrågor och vilka gamla lösenord du minns etc. Har man haft kontot innan så brukar det oftast lösa sig. Funkar inte det mejla till din gmail eller vad du nu har. Så gjorde jag och förklarade läget, samt visade att att det var bundet till min Facebook och visade mitt id då löste dom det. 

Svar på tråden Hur får jag tillbaka min mail