• Oliwia92

    Slutat med p-piller, ingen mens

    Slutade med mina p-piller vid årskiftet har fortfarande inte fått min mens men har huggande smärtor emellanåt i nedre delen av magen. Känns liknande mensvärk men ändå inte. Någon som vet om det kan vara bieffekten efter att ha slutat med ppiller?

    De har även misstänk att jag har PCO men min gynekolog sa att det är svårt att se på ultraljud då jag gick på ppiller att det blir som typ en behandling. Så min fråga är även när man kan gå till gyn för att just kolla om man har PCO nu när jag slutat med ppiller. Finns det ett viss antal månader man bör vänta så kroppen hinner ställa om sig?

  • Svar på tråden Slutat med p-piller, ingen mens
  • Oliwia92

    frågan är om man redan nu kan se de här pärlbanden på äggstockarna som har vid PCO om jag går till gyn om typ 1 månad. eller även det tar 6 månader?

  • Oliwia92
    frågan är om man redan nu kan se de här pärlbanden på äggstockarna som har vid PCO om jag går till gyn om typ 1 månad. eller även det tar 6 månader?
  • Långbenopluto
    Oliwia92 skrev 2018-02-10 18:52:57 följande:
    frågan är om man redan nu kan se de här pärlbanden på äggstockarna som har vid PCO om jag går till gyn om typ 1 månad. eller även det tar 6 månader?
    Ring gyn och fråga.
Svar på tråden Slutat med p-piller, ingen mens