• Anonym (Bybo)

    Haft snuskiga tankar om tjejer

    Jag har haft smutsiga snuskiga tankar om tjejer fast jag inte är gift med dem.

    Är jag en dålig människa?

  • Svar på tråden Haft snuskiga tankar om tjejer
  • Anonym (Sämsta människan)

    Då borde jag vara en usel människa som har haft så många snuskiga tankar om andra kvinnor. Som nu senaste gången jag onanerade tänkte jag på grannen, som är råmilf, att hon red på en jättestor dildo i analen och hennes kön är helrakat...

    Mina händer börjar bli håriga och jag känner mig lite galen...

  • sextiotalist
    Anonym (Sämsta människan) skrev 2018-02-11 05:36:03 följande:

    Då borde jag vara en usel människa som har haft så många snuskiga tankar om andra kvinnor. Som nu senaste gången jag onanerade tänkte jag på grannen, som är råmilf, att hon red på en jättestor dildo i analen och hennes kön är helrakat...

    Mina händer börjar bli håriga och jag känner mig lite galen...


    Jag kontrollerar sambons insida av händerna varje dag, inte håriga, ej snuskiga tankar hårfri.

    Skämt åsido, du får ha hur snuskiga tankar du vill, så länge du har dessa för dig själv
  • Aikido
    sextiotalist skrev 2018-02-11 07:38:40 följande:
    Jag kontrollerar sambons insida av händerna varje dag, inte håriga, ej snuskiga tankar hårfri.

    Skämt åsido, du får ha hur snuskiga tankar du vill, så länge du har dessa för dig själv
    Tack!

    Men va fan... glömde jag vara anonym?
  • Anonym (Sämsta människan)
    sextiotalist skrev 2018-02-11 07:38:40 följande:

    Jag kontrollerar sambons insida av händerna varje dag, inte håriga, ej snuskiga tankar hårfri.

    Skämt åsido, du får ha hur snuskiga tankar du vill, så länge du har dessa för dig själv


    Jag ska inte berätta dem för grannfrun iaf, då ringer hon väl polisen=)
  • Johan Ason

    Du är en väldigt frisk människa!

    Att bejaka erotiska tankar är bra för lust och hälsa.

  • Karl1978

    Jag har det ofta. Så fort jag inte har haft sex på några dagar typ...men har jag haft go sex så slipper jag på längre tid...

  • Anonym (Jag)

    Är oskuld och fantiserar om både kvinnor i min närhet och andra kvinnor som jag ser.

    Är jag en pervers snuskhummer eller finns förståelse?

Svar på tråden Haft snuskiga tankar om tjejer