• Anonym (Anonym)

    Osäker på om han kom i mig

    Pinsamt inlägg men here we go... Jag hade oskyddat sex med en kille i lördags men jag är osäker på om han kom i mig?! Det blev liksom inte någon "upptrappning" mot orgasm och jag kunde inte läsa av på hans kroppsspråk att han kom? Det blev inte sådär att han gjorde ett sista sprut-juck och sedan drog ut, utan vi låg mest och hade långt, mjukt "mys-sex". Däremot gick jag på toaletten en stund efteråt och "krystade" ut massor klet som kändes som en sats??? Tyckte även att det luktade som sperma men känner mig otroligt osäker eftersom att jag inte upplevde att han kom!

  • Svar på tråden Osäker på om han kom i mig
  • Anonym (Japp)

    Han kom nog.... räkna med det han fick en pys punka

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Japp) skrev 2018-02-12 08:42:58 följande:

    Han kom nog.... räkna med det han fick en pys punka


    Pyspunka - hahaha! 


    Hade ju varit bra om man hade vågat fråga honom istället för FamiljeLiv...

  • Anonym (Kille)

    Det är inte alltid som tjejen märker när man kommer. ibland så är orgasmen och utlösningen inte helt synkat heller...

    Men oavsett om han kom eller ej, så finns väl risken för både gravidlitet och könssjukdomar?

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Kille) skrev 2018-02-12 15:47:00 följande:

    Det är inte alltid som tjejen märker när man kommer. ibland så är orgasmen och utlösningen inte helt synkat heller...

    Men oavsett om han kom eller ej, så finns väl risken för både gravidlitet och könssjukdomar?


    Jag har alltid märkt det tidigare så därför är jag osäker.


    Självklart har du rätt i att det alltid finns en risk. Men undrar ändå :)

  • Anonym (ace)

    Att stoppa in den alls, helt oskyddat är ju ett riskbeteende i sig. Bäst är väl att ta ett dagen-efter piller, och sedan ta ett grav-test om några veckor. Eller ännu bättre, gå till VC och testa dig mot alla upptänkliga könssjukdomar och gör grav-test där, eftersom du faktiskt behöver ta ansvar för din sexuella hälsa och inte bara din reproduktion.

  • Förgammalförskilsmässa

    1. De flesta män "läcker" under akten, så oavsett om han kom eller ej, så har han lämnat spermier efter sig, det kan du räkna med.
    2. Om du vill testa dig, så ska du veta att de värsta sjukdomarna har flera veckors väntetid, så det är ingen idé att springa till vårdcentralen dagen efter. HIV exempelvis syns inte på tester förrän 6 veckor efter smitto-tillfället.

  • Anonym (Anonymis)

    Hon bad inte om moral-uppläxningar, hon ville basically bara veta om han kan ha kommit i henne utan att hon märkte. En rent anatomisk fråga till penisbärare alltså. Jag tror att TS är medveten om risken med könssjukdomar osv. Skärpning Familjeliv! 

Svar på tråden Osäker på om han kom i mig