• Rikard

    Stånd vid tryckare

    Nu är det länge sedan det hände mig, men i tonåren klarade jag aldrig att dansa tryckare med en tjej utan att få ett rejält stånd. Jag är övertygad om att tjejerna kände detta, men då var jag för blyg för att fråga, istället frågar jag nu:

    Tjejer, vad tänker ni när ni känner att killen ni dansar med får stånd?

  • Svar på tråden Stånd vid tryckare
  • Anonym (AK)

    Jag hade klippt till fanskapet! Bara för att man dansar så ska man inte behöva bli utsatt för en kul! Det visar ju bara hur jävla litet intellekt dessa män har som bara kan tänka med med kuken! 

  • Anonym (Gj)

    Jag hade blivit smickrad.

    Min nuvarande kille bad om ursäkt de första ggr vi träffades för att han fick stånd när vi kramades. Vi sågs som vänner från början.

    Han sa att det var så många tjejer som tyckte det var äckligt om han fick stånd i närheten av dom.

    Jag blev tänd av det och nu är vi sambos

  • Anonym (Dansar inte)

    Jag dansar inte tryckare, av just den anledningen. Bättre med bugg eller någon mindre närgången dans, det klarar jag utan problem.

  • Anonym (.)

    Hade tyckt det var pinsamt för hans del. Skulle blivit generad och obekväm själv. Fast, förutom i skolan när man var tvungen, skulle jag inte dansa tryckare med nån jag inte var intresserad av eller som nu, endast den jag är gift med.

  • Anonym (Feminist javisst!)
    Anonym (AK) skrev 2018-02-12 18:24:58 följande:

    Jag hade klippt till fanskapet! Bara för att man dansar så ska man inte behöva bli utsatt för en kul! Det visar ju bara hur jävla litet intellekt dessa män har som bara kan tänka med med kuken! 


    Lita söta feminist tjejjen...

    Nu är det så att när man är kille i tonåren så är det inte alltid så lätt att bestäma över sin lilla penis. Den stiger upp en timme innan man vaknar och sen fortsätter den att titta ut i tid och otid.

    Så när man dansar tryckare som tonåring så är det 99% av gångerna som man INTE vill att den ska stå upp. Men säg den tonåring som har makt över det? Jag hade det iallafall inte. Drömmer
  • Werttqwer
    Anonym (AK) skrev 2018-02-12 18:24:58 följande:

    Jag hade klippt till fanskapet! Bara för att man dansar så ska man inte behöva bli utsatt för en kul! Det visar ju bara hur jävla litet intellekt dessa män har som bara kan tänka med med kuken! 


    Fine. Om tjejer lovar att inte lukta mens, eller att brösten känns när man kramas, eller bli våta när de blir upphetsade, eller svettas.

    Det är ju en himla skillnad på att medvetet trycka ett stånd mot någon i hissen och att ofrivilligt få stånd om man kramas o dansar en tre fyra minuter.
  • Anonym (AK)
    Anonym (Feminist javisst!) skrev 2018-02-12 19:00:26 följande:
    Lita söta feminist tjejjen...

    Nu är det så att när man är kille i tonåren så är det inte alltid så lätt att bestäma över sin lilla penis. Den stiger upp en timme innan man vaknar och sen fortsätter den att titta ut i tid och otid.

    Så när man dansar tryckare som tonåring så är det 99% av gångerna som man INTE vill att den ska stå upp. Men säg den tonåring som har makt över det? Jag hade det iallafall inte. Drömmer
    Då ska du uppenbarligen inte dansa eller ens vara nära kvinnor om du inte kan styra över kuk helvetet. Men enligt dig så får kvinnor finna sig i att är dom nära en man så får dom räkna med att komma i kontakt med mannens kuk? Det är ju sjukt! Håll dig borta!
  • Cecese

    Om jag nu dansar tryckare lär jag ju iaf tycka killen, jag dansar knappast tryckare med någon jag känner avsmak för. Så länge killen inte blir närgången på ett sätt som inte passar eller jag inte gillar hade jag inte brytt mej speciellt mycket eftersom jag vet att kuken kan leva sitt eget liv ibland.

  • Rikard
    Anonym (AK) skrev 2018-02-12 18:24:58 följande:

    Jag hade klippt till fanskapet! Bara för att man dansar så ska man inte behöva bli utsatt för en kul! Det visar ju bara hur jävla litet intellekt dessa män har som bara kan tänka med med kuken! 


    Anonym (AK) skrev 2018-02-13 06:10:30 följande:
    Då ska du uppenbarligen inte dansa eller ens vara nära kvinnor om du inte kan styra över kuk helvetet. Men enligt dig så får kvinnor finna sig i att är dom nära en man så får dom räkna med att komma i kontakt med mannens kuk? Det är ju sjukt! Håll dig borta!

    Du kanske inte har så bra koll kring kukens anatomi, men en man reglerar inte sitt stånd på samma sätt som man höjer och sänker en hand. Du kanske har makt nog över din kön att säga "fitta, fukta dig" och du blir fuktig eller "förbli torr" och du förblir torr, men så fungerar inte kuken. Den lever ett eget liv och det gör den i synnerhet i tonåren. Då behövdes det inte mycket  för att den skulle ställa sig i givakt.
    Nuförtiden är den väluppfostrad och reser sig för damer när det passar sig. Annars håller den sig lugn.

    Om alla kvinnor reagerade som du skulle varje tryckare i tonåren leda till ett fyrverkeri av örfilar. 
Svar på tråden Stånd vid tryckare