• limpanen

    Är jag gravid?

    Är 18 år och har ätit cerazette i över 3 år. Min mens har blivit helt utebliven förutom lite bruna flytningar nån gång per år, så när jag ätit dom så har ingen koll på när jag har ägglossning osv. I början av december missade jag ett piller och hade sex, var till umo och gjorde ett graviditetstest men de visade ingenting. Har hela tiden varit nojjig att jag är gravid då jag kopplar allt som händer med gravidsymptom. Gjorde ett graviditetstest i fredags, dock runt 15 tiden, vilket va negativt men tänkte även göra ett dagen efter på morgonen för säkerhetsskull. Senare på kvällen hade jag en ljusrosa flytning och fick sedan mens dagen efter. Har aldrig haft en ljusrosa flytning och dessutom inte haft ?riktig? mens på flera år. Är inte alls lika mycket som jag hade innan jag började äta piller men brukar aldrig blöda när jag äter pillerna. Är väldigt dålig på sånt här så visste inte om jag kunde ta graviditetstest när jag blöder så gjorde inget igen. Tips på vad jag borde göra eller vad de kan va? ????

Svar på tråden Är jag gravid?