• Anonym (Att vara)

    Kan 45-55åring vara intresserad av 32 åring

    Är själv 32, lever med en man och 2 små barn. Men har de senaste 3 åren känt mig mer och mer intresserad av kvinnor. Kvinnlig kollega som garanterat är hetero men framförallt så är hon 47... Jag ser inte det som något problem, för varför ska ålder vara ivägen för hjärtat och själen? Även super nyfiken på träningsledare, men hon är 50.. Ännu en gång inga problem för mig, men frågan är om jag bara ska släppa tanken då det är lönlöst, eller finns det någon chans?

  • Svar på tråden Kan 45-55åring vara intresserad av 32 åring
  • Anonym (passionerad älskarinna)

    Ja absolut 32 åring men ingen som hade man och barn och bara ville experimentera! Vill ha någon som är tillgänglig och brinner för grejen. Gillar heller inte ons, möjligen en bra kk men övningsköra en tjej..skulle känts fel.

  • Anonym (Att vara)

    Har starka funderingar på att lämna mannen, vilket jag även pratat med honom. Han vill försöka, men själv är jag väldigt omotiverad av flera anledningar. Enda anledningen till att jag stannar är för det är praktiskt med barnen. Vi är väldigt opassionerade, känns som om vi är syskon.

    Är inte ute efter en kk eller någon att leka med. Har alltid kännt mig attraherad av äldre, och nu känner hjärtat att jag vill ha en långvarig relation med någon som attraherar mig både sensuellt som mentalt... o då kommer det med åldern som många ser som tabu och ett problem. Själv tänker jag att man får vara glad för den tid man får tillsammans, om det är någon som man känner sig lycklig med..

    Åldern är såklart inte ett krav, men märker att det bara är "riktiga kvinnor" som jag känner något..

Svar på tråden Kan 45-55åring vara intresserad av 32 åring