• Anonym (rätt medioker)

    Känner ni er heta utan kläder?

    Känner mig inte så där sexig utan kläder: min sexighet sitter i personlighet, hår, blickar, hur jag för mig själv, mitt kroppsspråk, humor mm., men anar att jag nog kan vara en smärre besvikelse när kläderna väl åker av,  med tanke på vad folk vänjer sig vid i porren värld och media. Ser högst medioker ut, inget speciellt supersnyggt/sexigt alls, kanske lite vacker, förförisk men gillar inte min kropp så värst och skulle helst behållit kläderna på.

    Tycker att jag är mycket snyggare med dem på och inte så sugen på att göra nån besviken.

    Hur känner ni inför er kropp? Är ni snygga/sexiga?

  • Svar på tråden Känner ni er heta utan kläder?
  • Anonym (Tjej i tjugoårsåldern)

    Ja jag är snygg/het (säger vi) men jag gillar inte att vara utan kläder

  • Anonym (rätt medioker)
    Anonym (Tjej i tjugoårsåldern) skrev 2018-02-13 13:29:41 följande:

    Ja jag är snygg/het (säger vi) men jag gillar inte att vara utan kläder


    Varför inte? Jag älskade vara utan kläder när jag var 20 för då var jag ju faktiskt rätt HET;)
  • Anonym (Tjej i tjugoårsåldern)
    Anonym (rätt medioker) skrev 2018-02-13 13:33:27 följande:
    Varför inte? Jag älskade vara utan kläder när jag var 20 för då var jag ju faktiskt rätt HET;)
    Känner mig stressad o vill helst bara klä på mig då, känner mig inte bekväm utan kläder helt enkelt
  • Anonym (L)

    Jag känner mig vacker naken eftersom det är min kropp och den är helt unik.

    Med sexiga underkläder vanliga kläder eller uppklädd känner jag mig snygg, sexig och attraktiv.

    Jag gillar fantasin med hur kläder formar och framhäver samt överraskar och att få vara kreativ så för mig är det ett + när vi inte alltid är helnakna i sängen.

  • Anonym (ja)

    Jag känner mig rätt het som naken. Dels har jag en kropp som stämmer rätt bra överens med vad som anses vackert idag. Dels så har jag medvetet valt bort kläder och smink som skapar illusionen av en bättre kropp och utseende. Så som vadderade bhar och lösögonfransar, så behöver jag inte bli besviken varje kväll när jag klär av mig allt sånt. Jag märkte rätt tidigt i min tonår att jag inte mådde bra av det sistnämnda.

  • Anonym (Milf)

    Jag känner mig vanligtvis inte så het naken, men i bh och trosor är jag mer bekväm.

    Däremot känner jag mig superfin nu som gravid. (Första barnet) Trodde jag skulle känna mig som en säl. Har gått från a till c kupa (tjohoo), och är så stolt över min fantastiska kropp som bär det lilla livet inuti.

  • Anonym (H)

    Min sambo säger att jag är skitsnygg och sexig naken och det är inte första gången jag får höra det ..men det gör ändå inte att JAG känner mig snygg och sexig. Jag känner mig bara obekväm naken!

  • Anonym (rätt medioker)
    Anonym (H) skrev 2018-02-14 00:50:42 följande:

    Min sambo säger att jag är skitsnygg och sexig naken och det är inte första gången jag får höra det ..men det gör ändå inte att JAG känner mig snygg och sexig. Jag känner mig bara obekväm naken!


    Flera kvinnor som svarat i tråden att de inte gillar vara nakna. Bekymmersamt vilket får mig att undra hur de/ni  känner när ni har sex och ifall ni kan njuta nakna av detta?

    Kvinnor över lag verkar ha många fler störningsfaktorer i sina kroppar än män vilket indirekt måste påverka sexualiteten mycket?
  • Anonym (Milf)
    Anonym (rätt medioker) skrev 2018-02-14 00:56:38 följande:

    Flera kvinnor som svarat i tråden att de inte gillar vara nakna. Bekymmersamt vilket får mig att undra hur de/ni  känner när ni har sex och ifall ni kan njuta nakna av detta?

    Kvinnor över lag verkar ha många fler störningsfaktorer i sina kroppar än män vilket indirekt måste påverka sexualiteten mycket?


    Jag tror många kvinnor tänker på sina kroppar när de har sex och blir störda av det. Speciellt om de inte har en fast partner.

    Viktigt för er män att ni under akten bekräftar kvinnan och ger komplimanger.
Svar på tråden Känner ni er heta utan kläder?