• Heidi2014

    Är jag gravid?

    Jag behöver hjälp!

    Har haft ont i nedre delen av magen i 1 1,5 vecka nu. Tog ett test 9/2 som visa negativt. Vad jag förmodar var min mens kom 11/2 beräknad mens 15/2( aldrig haft för tidig mens förut ) Den var normal sön-mån men idag är den nästan helt borta( har vanligtvis mens 4-5 dagar ) Tog test idag igen men även det visar negativt. Har mått illa 3 dagar irad men inte kräkts, magen är svullen och har även lite smärta i ländryggen. Om jag inte är gravid vad kan det då vara?

  • Svar på tråden Är jag gravid?
  • Anonym (E30)

    Samma här, BIM+7 nu, testade neg igår. Haft molvärk sen efter Äl, ömma bröst, trött, törstig och sover dåligt. Funderar på om jag ska testa med CB digital i helgen eller vänta och se om nästa mens kommer om 3 veckor... Berätta gärna hur det går.

  • Anonym (Nej)

    Du är med stor sannolikhet inte gravid. Helt normalt att mensen kan komma lite för tidigt. Några dagar för tidigt är inre konstigt alls. Dina test visar negativt. Man kan ha skulle mage pga gaser eller vad som helst, magen lever sitt eget liv. Men du är nog inte gravid. Slösa inte mer pengar på tester.

Svar på tråden Är jag gravid?