• Äldre 13 Feb 15:57
    835 visningar
    3 svar
    3
    835

    Är det någon som jobbar med att stoppa alla spam trådar?

    Tycker helt enkelt att det är sjukt jobbigt att vara inne på forumet och undrar om det Jobbas med att få bort trådarna om sex och live streaming?

    Irriterande är det i alla fall och jag misstänker att jag inte är den enda medlemmen som tycker det.

  • Svar på tråden Är det någon som jobbar med att stoppa alla spam trådar?
  • Tveksa­mt
    Äldre 13 Feb 15:59
    #1

    Svaret är, precis som mitt namn, tveksamt.
    Det vore inte så ansträngande för familjeliv att motverka dessa spam-användare om de ville, så kontentan måste vara att de helt enkelt inte bryr sig..


    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • minsta­lillad­u
    Äldre 14 Feb 15:32
    #2

    Med tanke på att det redan finns 2826383 och en halv miljard trådar som frågar samma sak som denna, är detta rent tekniskt sätt en spam tråd

    Nej FL får reklamintäkter för antal besökare ,FL tjänar pengar på att vara Sverige största trollforum där regler knappt existerar och alla tramsar runt .Hade dom haft intresse att höja säkerheten för att motverka trollande och spam reklam hade dom gjort det ,så svårt är det inte

  • Äldre 14 Feb 15:59
    #3
    minstalilladu skrev 2018-02-14 15:32:55 följande:

    Med tanke på att det redan finns 2826383 och en halv miljard trådar som frågar samma sak som denna, är detta rent tekniskt sätt en spam tråd

    Nej FL får reklamintäkter för antal besökare ,FL tjänar pengar på att vara Sverige största trollforum där regler knappt existerar och alla tramsar runt .Hade dom haft intresse att höja säkerheten för att motverka trollande och spam reklam hade dom gjort det ,så svårt är det inte


    Hade jag sett det så hade jag självklart inte skrivit någon själv.

    Men vilken tur att du bumpade tråden då ;)
Svar på tråden Är det någon som jobbar med att stoppa alla spam trådar?