• Anonym (GJ)
    Äldre 13 Feb 22:10
    1513 visningar
    7 svar
    7
    1513

    Någon mer som blir deppad av grannens sexskrik?

    Har fått en ny granne sen några månader, en ung kvinna. När hennes kille kommer dit har de sex länge och väldigt högljutt. Framför allt hon låter enormt mycket, från högljudda stön till regelrätta skrik.

    Jag blir oftast både ledsen och deppad av att behöva höra det. Är det fler som känner likadant?

  • Svar på tråden Någon mer som blir deppad av grannens sexskrik?
  • Äldre 13 Feb 22:16
    #1

    Tvärt om tänker kul för dom =P sex är väl kul? Är du bitter och får själv inte till det eller? Då föreslår jag att du löser problemet i stället för att gnälla på FL

  • Anonym (J)
    Äldre 13 Feb 22:19
    #2

    Klaga !

    sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=6067922

  • Anonym (?)
    Äldre 13 Feb 22:19
    #3

    Ledsen och deppad? Visst förbannad om man vill sova på kvällarna kan jag förstå men deppad?

  • Anonym (Mona)
    Äldre 13 Feb 22:26
    #4

    Mmm..vad skönt det är ! *skriker*

  • Anonym (GJ) Trådstartaren
    Äldre 13 Feb 22:33
    #5
    Anonym (?) skrev 2018-02-13 22:19:41 följande:

    Ledsen och deppad? Visst förbannad om man vill sova på kvällarna kan jag förstå men deppad?


    Att jag aldrig hittat någon att ha sex med spelar väl en stor roll, men ja jag kan känna mig väldigt deppad då.

    Och undrar då om andra kan känna likadant.
  • Äldre 14 Feb 09:38
    #6

    Jag skulle överrösta oljuden mest en ännu mer högöjudd sexakt. Utmaningen accepterad!! Knulla som fan! Göra något helt sinnessjukt så polisen får en chock när dom sparkar in dörren. >=]

  • Anonym (man)
    Äldre 14 Feb 10:29
    #7
    Tremkor skrev 2018-02-13 22:16:05 följande:

    Tvärt om tänker kul för dom =P sex är väl kul? Är du bitter och får själv inte till det eller? Då föreslår jag att du löser problemet i stället för att gnälla på FL


    Det beror väl helt och hållet på när de sätter igång med sitt knullande?
    Jag bryr mig inte ett skit om att mina grannar knullar, de får knulla bästa fan de vill så länge de inte håller mig vaken om nätterna.

    På vilket sätt skulle sexljud vara bättre än vilket annat oljud som helst som håller dig vaken om nätterna? Varför skulle knullskrik vara bättre än bråk, karaoke, borra hål i väggar, stampa på golvet, etc?
Svar på tråden Någon mer som blir deppad av grannens sexskrik?