• Anonym (sexstrejk!)

    Män: Sexvägra på alla hjärtans dag!

    Alla hjärtans dag varr en högtid som innebar att män och kvinnor uppvaktade varandra, men den har utvecklats till att man uppvaktar kvinna. Det är hans uppgift att ordna romantik, köpa present och passa upp på henne.

    Som alla andra dagar i en relation förutom i början. Det här är jäkligt trist. Vi förväntas göra allt jobb, och vinna henne, bevisa oss värdiga, uppvakta...varför förtjänar inte vi uppvaktning, romantik, presenter, bli förförda istället för att förföra osv?

     Mannen jagar kvinnan, men i år sätter vi stopp! Här skall inte köpas presenter, ordnas romantik och ingen kuk skall bjudas på! Åtminstone idag. Kuken stannar i kalsongen och kommer inte fram förrän hon anstränger sig för vår skull. Vilka är med mig?

  • Svar på tråden Män: Sexvägra på alla hjärtans dag!
  • MeandHim

    Firar inte alla hjärtans dag, firar alla andra dagar istället. Tycker alla hjärtans dag blivit till en köphets där man ska slänga ut pengar och köpa för köpandes skull. Älskar inte min kille extra mkt just idag och behöver inte övertyga honom om det just idag heller. Visar det hellre en dag han inte förväntar sig det, för att bli överraskad. För övrigt så tror jag nog att kvinnor gör precis lika mkt som män. Tror däremot besvikelsen hos kvinnan är betydligt större än hos män om hon inte skulle bli överraskad.

  • Linux1003

    Jag försöker sexvägra alla andra dagar dock med blandad framgång och tänkte var extra mottaglig just idag.

  • Anonym (Skojig)

    Självklart är jag på..

    Runkar av mig ett par ggr på jobbet för säkerhets skull

  • Anonym (sexstrejk!)

    Jag tänker att en dag är en bra start, men givetvis vill jag utveckla detta till en sexuell revolution. Tills kvinnor lär sig bete sig, inte ta en mans uppskattning för given, att inte se det som sin rättighet att bli uppvaktad utan uppvakta själv, inte se sig som ett pris män skall tävla om utan låta mannen få den platsen ibland är det skall det vägras både kuk, dejter och ens normalt hyfs.

  • Anonym (Mia)

    En kille som inte uppvaktar mig droppar jag och hittar en ny som förtjänar mig.

  • Aikido

    Läste din trådstart för sent. Kan inte ta tillbaka någonting jag redan gjort. Fråga igen nästa år.

Svar på tråden Män: Sexvägra på alla hjärtans dag!