• Luxchance

    Add

    finns det någon här som har en språkstörning på grund av ADD eller dyslexi? jag har nämligen en pojkvän som säger helt fel saker utan att ens märka det han kan t.ex säga jag älskar dig till någon han hatar fast han menar att säga till den personen att han hatar den. Såklart var detta ett extremt exempel men något liknande har hänt, och på grund av de här sakerna så tror jagofta att han ljuger. om ni också har något liknande problem skulle ni kunna berätta då så jag får lite mer förståelse för det här. kram

  • Svar på tråden Add
  • Luxchance

    [quote=78470711][quote-nick]Luxchance skrev 2018-02-15 09:12:52 följande:[/quote-nick]finns det någon här som har en språkstörning på grund av ADD eller dyslexi? jag har nämligen en pojkvän (han har add och dyslexi och tror han har en språkstörningar också) som säger helt fel saker utan att ens märka det han kan t.ex säga jag älskar dig till någon han hatar fast han menar att säga till den personen att han hatar den. Såklart var detta ett extremt exempel men något liknande har hänt, och på grund av de här sakerna så tror jagofta att han ljuger. om ni också har något liknande problem skulle ni kunna berätta då så jag får lite mer förståelse för det här. kram

  • Meebo
    Salmiakk skrev 2018-02-15 10:46:52 följande:
    Men va? Vad har det med hans diagnoser att göra? Ingenting alls.
    Det är ju det TS efterfrågar, om det har med diagnos att göra Glad
Svar på tråden Add