• SylviaZ

    Bästa energiboost?

    Känner att min graviditet verkligen blivit hjälpt av att ha olika knep för att rädda energin och snabbt boosta vid behov, så tänkte dela några tips och fråga om era bästa? Vad som räddat mig har verkligen växlat från ena månaden eller till och med veckan till den andra pga hormoner, illamående och behov dock. När järnnivåerna var som svajigast var det värst. Fick då tips om Winst och Sideral som är skonsammare mot magen än andra järntillskott och det var verkligen en räddning. Har också haft en Proteinella-fas, srsk Digestive med Proteinella. I början av graviditeten hade jag ett par Risifrutti-veckor. Har utvecklat vanan att alltid ha nötter eller en banan eller en smörgås i veckan vilket varit grymt i slutet av dagen eller när morgontåget gått extra långsamt. En sjuksköterskekompis tipsade mig tidigt om torkad mango och det har varit min ständiga bästa treat under hela graviditeten, köper endast den från Nathalie för den är klart godast och hela affärsidéen är så fin.  Andra knep har varit Verum med müsli på eftermiddagen och mycket gröna smoothies. Hur har ni hållit energin stabil och undvikit dippar?

Svar på tråden Bästa energiboost?