• Dajjen84

    Tips på bebis namn sökes????

    Hej!

    Har nu bara ca 7 veckor kvar innan bebis nr 4 kommer ? Har precis fått veta att det är en liten tjej och jag har verkligen svårt att hitta ett namn som passar med syskonen. Gillar både "hittepånamn" och ovanliga bara dom går att uttala så det låter bra ????

    Mina barn heter Lowi,Mion och Milli?????????

    Kom gärna med en massa förslag????

  • Svar på tråden Tips på bebis namn sökes????
  • Elderberry

    Några ovanligare korta namn:
    Luna
    Rhea
    Linn/Lynn
    Renée
    Mika
    Nikki
    Kari
    Daria

  • Elderberry
    Elderberry skrev 2018-03-19 16:07:16 följande:
    Några ovanligare korta namn:
    Luna
    Rhea
    Linn/Lynn
    Renée
    Mika
    Nikki
    Kari
    Daria
    Eller ja, Linn kanske inte är såååå ovanligt nu när jag tänker efter, men fint är det!
  • senalena

    Tycker att det passar med ett till "L" så blir det jämnt
    Lilly
    Livia
    Lova
    Luna
    Lonnie
    Leann
    Lilja
    Laura
    Lexinor
    Loella

  • Katrin N

    Finns det på riktigt folk som skulle döpa en unge till Lexinor, Mion, Loella, Livia, etc... Låter som vaginal fuktkräm eller någon nerkörd strippa från borlänge.

  • senalena
    Katrin N skrev 2018-03-22 23:23:47 följande:

    Finns det på riktigt folk som skulle döpa en unge till Lexinor, Mion, Loella, Livia, etc... Låter som vaginal fuktkräm eller någon nerkörd strippa från borlänge.


    Det finns folk som döper sin unge till Texas och Areola så varför inte
  • diluo
    Katrin N skrev 2018-03-22 23:23:47 följande:

    Finns det på riktigt folk som skulle döpa en unge till Lexinor, Mion, Loella, Livia, etc... Låter som vaginal fuktkräm eller någon nerkörd strippa från borlänge.


    Det finns ju singelmorsor som döper sina barn till  Huang Lei och Jacki Lee.
    Sedan lägger man ut på nätet att lilla Jacki Lee onanerar så att ala klasskamrater vet det med en enkel googlesökning. Kasta inte sten i glashus.
  • Katrin N
    diluo skrev 2018-03-26 14:17:24 följande:
    Det finns ju singelmorsor som döper sina barn till  Huang Lei och Jacki Lee.
    Sedan lägger man ut på nätet att lilla Jacki Lee onanerar så att ala klasskamrater vet det med en enkel googlesökning. Kasta inte sten i glashus.
    men oj vad elak du är jag adopterade min barn. de hadew redan namn. nu sit ter jag här och gråter med en flaska vin.......... fy
  • elyse

    Det var ju ganska varierande namn. Mion hette min farfar. Hans bröder hette Holger, Elme, Onn, Demar, Gain och Bong (Alla namnen tagna från en krigsroman som utspelar sig runt Mongoliet). Annars kanske Sam eller något enstavigt namn? Jack. Sol. Bo.

Svar på tråden Tips på bebis namn sökes????