• Anna1001

    Sköldkörtel?

    Hallå alla där ute

    Lägger ut en lien tråd här i hopp om lite råd o hjälp

    Sen april förra året har jag gått upp 9 kg!! ???? tycker det inte e normalt.. äter inte fel o har provat att enbart dricka shakes men går inte ner ???? äter inga kolhydrater eller vitt bröd men känns som ja sväller mer för varje dag.. och jag e inte gravid.

    Sen e jag konstant trött.. kan sova en hel natt men öndå kan ja sova hela dagen efter.. känner men urlakad o inte alls i balans.. började med vitamin kvinna som ja fick sol råd av apoteket dom rycker j inte alls gör nån nytta.. sen fryser ja hela tiden samt att mina naglar e i dålig form dom e torra o går av hela tiden.. googlade på symtom på underskott av sköldkörtel o alla stämmer in på mej? ???? ska till läkaren i annat ärende nästa vecka så ska säga att ja vill ta blodprov o kolla sköldkörteln för nått e fel..

    ni som haft problem med sköldkörtel. Känner ni igen er?

  • Svar på tråden Sköldkörtel?
  • HelaGotland

    Vad är det för shakes du dricker? Milk shakes från. Mdonalds?

  • nihka

    Ja. Gå som du tänkt till VC med dina misstankar så får du svar efter blodprov.

  • Ekonom10

    Dina symtom kan mycket väl vara en hormonstörning. Ett enkelt blodprov ger dig svar direkt. Vänta inte utan gå och ta provet. Är de ok så kan ju detta uteslutas.

Svar på tråden Sköldkörtel?