• Anonym (Clay)

    Kvinnor och one night stands

    Stämmer detta?
    www.news.com.au/lifestyle/relationships/sex/why-men-and-women-still-think-differently-about-sex/news-story/dcf38e1bbe5a1944d0e18d45f3cfd0d4

    Att det fortfarande är så att män för det mesta har lättare att skilja på sex och kärlek?
    Endast svar från kvinnor tack GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-02-17 06:51
    Skriv alltså hur just du känner för one night stands, inte vad du tror du att "andra" kvinnor tycker. Eller jo, om du vet hur dina väninnor känner så kan du ju ta med det också :D

  • Svar på tråden Kvinnor och one night stands
  • Anonym (50-taggare)

    Jag har aldrig haft ett ONS och kommer nog inte ha det heller. Jag gillar inte att släppa främmande män nära, gillar inte att någon främmande man tar på min kropp. För mig går det fetbort.

  • Zinken

    Det är nog individuellt tror jag men jag har i alla fall inga problem att ha ONS eller KK-relationer utan känslor och har snarare haft problem att män inte klarar det utan vill mer.

  • Anonym (Clay)

    Jag vill bara ha svar från kvinnor, men eftersom jag startade tråden så anser jag mig ha rätt att kladda här Solig
    Jag tycker det är gulligt med kvinnor som inte vill ha sex utan känslor, kanske att man är ihop.
    Och jag tycker är sexigt med kvinnor som är sexuella och tar för sig.
    Båda typerna funkar Skrattande

  • Anonym (Nej)
    Anonym (Clay) skrev 2018-02-17 06:45:31 följande:

    Stämmer detta?

    www.news.com.au/lifestyle/relationships/sex/why-men-and-women-still-think-differently-about-sex/news-story/dcf38e1bbe5a1944d0e18d45f3cfd0d4

    Att det fortfarande är så att män för det mesta har lättare att skilja på sex och kärlek?

    Endast svar från kvinnor tack TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-02-17 06:51

    Skriv alltså hur just du känner för one night stands, inte vad du tror du att "andra" kvinnor tycker. Eller jo, om du vet hur dina väninnor känner så kan du ju ta med det också :D


    Klart att kvinnor kan skilja på sex och kärlek, men vi kan inte ha sex utan att vara kåta och blir inte kåta lika lätt som män. En man kan följa med vilken rugguggla som helst hem och få skön sex.
  • Anonym (Kvinnan)

    Jag har haft ett ONS och han blev intresserad av mig.. Lade till mig på Facebook, ville ses igen, ville träffas. Jag var INTE intresserad av honom alls. Men annars har jag lätt för att få känslor.. Så blev det för mig och mitt KK.

  • Anonym (Clay)
    Anonym (Nej) skrev 2018-02-17 07:36:38 följande:
    Klart att kvinnor kan skilja på sex och kärlek, men vi kan inte ha sex utan att vara kåta och blir inte kåta lika lätt som män. En man kan följa med vilken rugguggla som helst hem och få skön sex.
    Nu måste jag kladda lite igen. Många män kan nog följa med en rugguggla hem, men inte alla vill sätta på allt som rör sig. Individuellt där också, som med kvinnor.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Clay) skrev 2018-02-17 07:32:26 följande:

    Jag vill bara ha svar från kvinnor, men eftersom jag startade tråden så anser jag mig ha rätt att kladda här 

    Jag tycker det är gulligt med kvinnor som inte vill ha sex utan känslor, kanske att man är ihop.

    Och jag tycker är sexigt med kvinnor som är sexuella och tar för sig.

    Båda typerna funkar 


    Jag har själv inte ons, för sex är kopplat till känslor för mig. Om du eller andra män tycker det är "gulligt" är jag ointresserad av, bara ni respekterar mig.
  • Anonym (Clay)
    Anonym (Kvinna) skrev 2018-02-17 07:50:12 följande:
    Jag har själv inte ons, för sex är kopplat till känslor för mig. Om du eller andra män tycker det är "gulligt" är jag ointresserad av, bara ni respekterar mig.
    Jag visste att jag skulle få en sån kommentar, att vad jag tycker är ointressant Solig
  • Anonym (Jonsson)

    Jag tycker att frågan är konstigt ställd. Som att antingen behöver man vara kär för att ha sex eller så behöver man det inte och har då ONS. Så är det ju inte.

    Jag behöver definitivt inte ha känslor annat än att jag attraheras av personen och sexet. Dock är jag måttligt intresserad av ONS eftersom det ofta inte blir särskilt bra sex. En bra kompis som man har bra sex med när andan faller på är mycket trevligt. Skulle t o m gå så långt att säga att sådant sex ofta är bättre än det där kärlek är en komponent. Om man ser till den rent fysiska njutningen i alla fall.

Svar på tråden Kvinnor och one night stands