• modsey

    Om ni blir barnfria en helg

    Vad gör ni då helst? Tillsammans eller om ni är helt själva? Hur skulle ni vilja tillbringa den helgen?

  • Svar på tråden Om ni blir barnfria en helg
  • elyse

    Bio och restaurang. Kanske en dagstur till Stockholm (Vi bor i Uppsala).

  • Anonym (Sover)

    Sover. Så mycket som möjligt

    Och myser såklart överallt

  • Anonym (Småbarnsförälder)

    Om vi var barnfria så skulle vi ha sex, sova och dricka vin. Dvs spendera hela helgen i sängen.

  • SilverEmma

    Vi är ofta barnfria en hel helg och brukar ta lite tid för oss själva och lite tid tillsammans. Träffar kompisar, dricker vin, tittar på film, lägger pussel, lagar en god middag som ungarna hade klagat på, går på bio, fixar med huset, dumsurfar, tar ett bad tillsammans och bara pratar i ett par timmar....beror på vad vi har energi till.

  • Anonym (åååå)
    modsey skrev 2018-02-17 09:37:47 följande:

    Vad gör ni då helst? Tillsammans eller om ni är helt själva? Hur skulle ni vilja tillbringa den helgen?


    Maken och jag ser på bra film, äter god mat, dricker något gott vin (antingen hemma eller på restaurang), tränar, kanske bastar - njuter av livet och av varann! 
  • Anonym (M)
    Anonym (Sover) skrev 2018-02-17 09:42:51 följande:

    Sover. Så mycket som möjligt

    Och myser såklart överallt


    Myser? Myser gör jag med mitt barn, sex har jag med min sambo.
  • SysterY
    Anonym (M) skrev 2018-02-17 16:13:10 följande:

    Myser? Myser gör jag med mitt barn, sex har jag med min sambo.


    Och det är något du inte gör med din sambo?
  • Anonym (Liinea)

    Min mamma var ensamstående med mig och min 2år yngre lillebror. Varannan helg när vi åkte till pappa så sov hon. Drog ner alla persienner och hälsade närmsta vänner att hon inte skulle återkomma som människa förrän söndag kväll (när vi kom hem)

  • Anonym (myser?)
    Anonym (Sover) skrev 2018-02-17 09:42:51 följande:

    Sover. Så mycket som möjligt

    Och myser såklart överallt


    Myser, är det alltså en omskrivning för knullar.
    Jaha.
Svar på tråden Om ni blir barnfria en helg