• Äldre 17 Feb 11:28
    561 visningar
    1 svar
    1
    561

    Symptom försvann, sparsamma blödningar och nya symptom kom

    På alla hjärtans dag den 14 feb vaknar jag och känner mig så jävvla ogravid. Mina fruktansvärt ömma bröst är näst intill normala. Och den molande värken i livmodern finns inte kvar. Vid 14.00 ser jag en ljusbrun flytning efter att jag varit på toa. På natten vid 2 tiden kommer det lite färskt blod i en flytning när jag torkar mig. Under hela dagen den 15 feb syns det bara ljusbruna flytningar. Fick komma in på VUL. Eftersom jag bara var 5+2 så var det svårt att se mer än en hinnsäck. Igår den 16 feb kom färskt blod efter att jag bajsat.

    Igår fick jag återigen ömma bröst och det nyper i livmodern när jag reser mig hastigt eller står framåtlutad en längre stund Och huvudvärk. Ska in på nytt VUL om 2 veckor om jag inte blöder mer.

    Man går här mellan hopp och förtvivlan. Vi har försökt i 2 år och 4 mån, så denna graviditet är så efterlängtad!

    Någon som haft samma upplevelser och hur gick det?

  • Svar på tråden Symptom försvann, sparsamma blödningar och nya symptom kom
  • Äldre 17 Feb 13:02
    #1

    Mina symptom kommer och går också. Blödit till och från sen vecka 6 till vecka 10 ungefär, sedan slutade det. Går in i vecka 12 efter helgen :) Gjort två VUL och bebis mår jättebra. Men förstår absolut din oro, har känt likadant.

Svar på tråden Symptom försvann, sparsamma blödningar och nya symptom kom