• Anonym (Nyfik­enstru­t!)
    Äldre 17 Feb 22:43
    2199 visningar
    9 svar
    9
    2199

    Hetero: Har du sett någon av samma kön upphetsad?

    Som rubriken säger, har du sett någon av samma kön upphetsad rent fysiskt? Kille, har du sett någon annans stånd? Och även om det inte är lika uppenbart på kvinnor, har du kvinna sett någon annan kvinnas kön och misstänkt att den är bulligare, mer framträdande klitta o.s.v än den normalt har?

    Beskriv gärna när och hur, olyckshändelse eller nyfikenhet o.s.v

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hetero: Har du sett någon av samma kön upphetsad?
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 17 Feb 23:04
    #1

    Antar att du menar irl och inte porr?

  • Anonym (Nyfik­enstru­t!) Trådstartaren
    Äldre 18 Feb 09:17
    #2
    Anonym (Tjej) skrev 2018-02-17 23:04:10 följande:

    Antar att du menar irl och inte porr?


    Jo, precis. Skulle skrivit det i TS...
  • Anonym (Nyfik­enstru­t!) Trådstartaren
    Äldre 18 Feb 09:22
    #3

    Jag har råkat se några gånger, när man var i tonåren så lever ju byxormen ett eget liv så jag har sett brorsan springa förbi med ribba på väg till duschen...

  • Anonym (69"-m­an)
    Äldre 18 Feb 09:52
    #4

    Som ung tonåring så runkade jag och en polare tillsammans, var och en på sitt håll men ändå så att vi såg varandra på håll. Jag upplevde det inte som något sexuellt mellan oss utan vi hade våra tankar på tjejerna vi ville sätta på.

  • Johan Ason
    Äldre 18 Feb 09:57
    #5

    Ja en man på nakenbad ett som hade stånd. Ja och så förstås några par som haft sex där också.

  • Anonym (Man)
    Äldre 18 Feb 16:25
    #6

    I ungdomen hände det att någon hade stånd i duschen eller bastun. Kanske inte ett stenhårt stånd men helt klart mera blod i kuken än när den är skak. Dock ingen som varit på g att typ ha sex eller så.

  • Anonym (A)
    Äldre 18 Feb 19:17
    #7

    Nepp, det har jag inte

  • Anonym (Man 35)
    Äldre 18 Feb 20:13
    #8

    Japp. Satt o kollade porr o runkade tillsammans med en kille dels när kag vår tonåring, och dels ett par gånger när jag var vuxen. Jag är kanske inte helt hetero, men härligt var det i alla fall.

  • Äldre 19 Feb 08:52
    #9

    Ja

Svar på tråden Hetero: Har du sett någon av samma kön upphetsad?