• Äldre 18 Feb 13:47
    793 visningar
    3 svar
    3
    793

    BIM 23 februari

    Hej, jag har lite funderingar kring graviditetssymtom. Jag fick positivt svar på ägglossningstestet 8 februari, 9 februari fick jag på kvällen krampande känsla i höger äggstock och har sen dess haft molande värk och har BIM nu på fredag 23/2. Varit mycket törstig sen 1 vecka tillbaka och nu i fredags 16/2 hade jag humörsvängningar och var otroligt trött i lördags, orkade knappt vara vaken och ont i huvudet hela dagen.

    Är det någon som haft liknande symtom som jag, som vet om det är graviditetssymtom eller är det mens på g på fredag?

  • Svar på tråden BIM 23 februari
  • Äldre 18 Feb 14:25
    #1
    +1

    Jag har exakt samma!! Har dock bim den 21 Feb.. Jag fick också typ kramp hugg på höger sida någon dag efter ÄL. Jag hade så sist jag var gravid med. Minns inte det men jag hade en tråd här på fl som jag hade frågat om det var vanligt med hugg högra sidan av tjejmagen. Hoppas på det bästa för oss :D

  • Äldre 18 Feb 21:15
    #2

    Vad kul att höra att du har haft liknande tidigare när det visat sig vara graviditet. Okej, får kolla upp den för mer info. :) Jag hoppas på det bästa för oss båda också :D

  • Äldre 18 Feb 22:02
    #3
    Johannajojs skrev 2018-02-18 14:25:47 följande:

    Jag har exakt samma!! Har dock bim den 21 Feb.. Jag fick också typ kramp hugg på höger sida någon dag efter ÄL. Jag hade så sist jag var gravid med. Minns inte det men jag hade en tråd här på fl som jag hade frågat om det var vanligt med hugg högra sidan av tjejmagen. Hoppas på det bästa för oss :D


    Vad kul att höra att du har haft liknande tidigare när det visat sig vara graviditet. Okej, får kolla upp den för mer info. :) Jag hoppas på det bästa för oss båda också :D
Svar på tråden BIM 23 februari