• Anonym (bittermandeln)

    min sambo har inte velat haft sex på flera år, nu vill jag vara otrogen

    Min sambo har inte velat haft sex på flera år.
    Jag är så frustrerad, arg och bitter.
    Nu vill jag vara otrogen!

  • Svar på tråden min sambo har inte velat haft sex på flera år, nu vill jag vara otrogen
  • Aniiee

    Fråga istället om det är ok att du har sex med någon annan. Bättre att vara överens.


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Anonym (Kk)

    Då tar du och dumpar din sambo och sen får du knulla vem du vill.

  • Pentra
    Aniiee skrev 2018-02-18 21:19:17 följande:
    Fråga istället om det är ok att du har sex med någon annan. Bättre att vara överens.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole

  • Anonym (bittermandeln)
    Aniiee skrev 2018-02-18 21:19:17 följande:

    Fråga istället om det är ok att du har sex med någon annan. Bättre att vara överens.


    Har frågat, Hen vill inte det.
  • Aniiee
    Anonym (bittermandeln) skrev 2018-02-18 21:31:20 följande:
    Har frågat, Hen vill inte det.
    Då får ni sätta er ner och diskutera andra lösningar. Ett riktigt samtal, alltså, där båda får förklara era känslor och behov. Ta en en tredje part om det behövs.

    Finns väldigt få problem som inte kan lösas, och om lösningen blir att ni får gå isär istället så är det synd, kanske, men även det en lösning.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Anonym (bittermandeln)
    Aniiee skrev 2018-02-18 21:37:40 följande:
    Då får ni sätta er ner och diskutera andra lösningar. Ett riktigt samtal, alltså, där båda får förklara era känslor och behov. Ta en en tredje part om det behövs.

    Finns väldigt få problem som inte kan lösas, och om lösningen blir att ni får gå isär istället så är det synd, kanske, men även det en lösning.
    Detta har diskuterats. Tusentals gånger.
  • Aniiee
    Anonym (bittermandeln) skrev 2018-02-18 21:40:09 följande:
    Detta har diskuterats. Tusentals gånger.
    Och hur konstruktiva och öppna har de diskussionerna varit? Hu många minter har ni tagit hjälp utifrån?

    Men dåså. Kommer ni ingenstans så är det dags att gå vidare.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Anonym (Asså)

    Vill inte att du ska ligga med någon annan men inte heller ge dig? Fan va själviskt. Jag skulle dumpat, för mig är sex (o inte bara sex utan BRA sex!) är mer än 50% av en relation. Det SKA bara funka.

Svar på tråden min sambo har inte velat haft sex på flera år, nu vill jag vara otrogen