• Anonym (Perra)

    Aga/smiska min kvinna med annan man

    Jag (49) och min kvinna (53) går igång på tanken och fantiserar om att ta in en gästspelare, som får vara med och "uppfostra" henne. Lära henne veta sin plats och låta henne uppleva skön smärta inom rimliga gränser. Ex vis ta varsin skinkhalva med gästspelaren och tävla vem som kan få "sin" skinkhalva att bli rödast. Experimentera med olika redskap, mattpiska, skohorn, purjolök, kollegieblock, pingisracket, förutom våra handflator. 


    Vad tror ni? Är det en dum idé? Ska man låta det stanna vid en fantasi? Eller göra verklighet av det hela? 


     

  • Svar på tråden Aga/smiska min kvinna med annan man
  • Anonym (Rödstjärt)

    Om ni hittar en kvinna som är villig att vara med på just detta, varför inte?

    Jag har själv fantasier som involvertar andra och som jag funderar på om jag ska våga realisera.

    Hittar ni henne så kör på. Men det kan säkert vara svårt att hitta nån.

  • Anonym (Perra)
    Anonym (Rödstjärt) skrev 2018-02-19 14:42:42 följande:

    Om ni hittar en kvinna som är villig att vara med på just detta, varför inte?

    Jag har själv fantasier som involvertar andra och som jag funderar på om jag ska våga realisera.

    Hittar ni henne så kör på. Men det kan säkert vara svårt att hitta nån.


    Det är en man vi ska ta in i så fall. Skrev kanske inte det helt tydligt. 


    Vad har du för fantasier som involverar andra då? Om jag får vara så nyfiken... 


     

  • Anonym (Lisa)

    Men TS menade väl en extra man?

    Om ni är trygga med varandra låter det härligt!

  • Anonym (Perra)
    Anonym (Lisa) skrev 2018-02-19 14:51:32 följande:

    Men TS menade väl en extra man?

    Om ni är trygga med varandra låter det härligt!


    Hade du själv uppskattat ett sånt arrangemang? 
  • Anonym (Rödstjärt)
    Anonym (Perra) skrev 2018-02-19 14:49:34 följande:

    Det är en man vi ska ta in i så fall. Skrev kanske inte det helt tydligt. 

    Vad har du för fantasier som involverar andra då? Om jag får vara så nyfiken... 

     


    Förlåt, läste fel. Ja om din kvinna är med på det så varför inte? Skulle hon vara bekväm med det? Jag är tveksam om jag själv skulle vara det.

    Vad jag fantiserar om är att få smisk av en storväxt och sträng äldre kvinna, typ som gammaldags sträng mamma eller lärarinna för något olydigt jag gjort. Vill få smisk riktigt hårt över hennes knän med handlflata, hårborste och/eller kanske björkris inför min killes ögon. När hon är klar springer jag stortjutande till honom och han tröstar mig inför henne (du får själv gissa vari träden består )

    Det är en fantasi jag ofta har men grubblar över om jag vågar göra det på riktigt.
  • Anonym (Perra)
    Anonym (Rödstjärt) skrev 2018-02-19 14:56:46 följande:
    Förlåt, läste fel. Ja om din kvinna är med på det så varför inte? Skulle hon vara bekväm med det? Jag är tveksam om jag själv skulle vara det.

    Vad jag fantiserar om är att få smisk av en storväxt och sträng äldre kvinna, typ som gammaldags sträng mamma eller lärarinna för något olydigt jag gjort. Vill få smisk riktigt hårt över hennes knän med handlflata, hårborste och/eller kanske björkris inför min killes ögon. När hon är klar springer jag stortjutande till honom och han tröstar mig inför henne (du får själv gissa vari träden består )

    Det är en fantasi jag ofta har men grubblar över om jag vågar göra det på riktigt.

    Spännande! 


    "Vågar" - det är kanske inte så farligt, men svårigheten för er är väl att hitta den där äldre storväxta stränga kvinnan? Vet din kille om den här fantasin? 

  • Anonym (Perra)
    Anonym (Rödstjärt) skrev 2018-02-19 14:56:46 följande:
    Förlåt, läste fel. Ja om din kvinna är med på det så varför inte? Skulle hon vara bekväm med det? Jag är tveksam om jag själv skulle vara det.

    Vad jag fantiserar om är att få smisk av en storväxt och sträng äldre kvinna, typ som gammaldags sträng mamma eller lärarinna för något olydigt jag gjort. Vill få smisk riktigt hårt över hennes knän med handlflata, hårborste och/eller kanske björkris inför min killes ögon. När hon är klar springer jag stortjutande till honom och han tröstar mig inför henne (du får själv gissa vari träden består )

    Det är en fantasi jag ofta har men grubblar över om jag vågar göra det på riktigt.
    I fantasin och teorin är hon bekväm med det. Vi är dock inte säkra på om det är klokt att gå vidare och förverkliga fantasin IRL. 
  • Anonym (nyfiken)

    Hur går det till när man agar sin kvinnan MED en annan man?
    Greppar du tag i benen på mannen, svingar honom ett varv och daskar till kvinnan?

  • Anonym (Perra)
    Anonym (nyfiken) skrev 2018-02-19 15:46:45 följande:

    Hur går det till när man agar sin kvinnan MED en annan man?
    Greppar du tag i benen på mannen, svingar honom ett varv och daskar till kvinnan?


    Om du inte fattar eller förstår tjusningen med detta så behöver du inte ens försöka vara rolig.... 
  • Anonym (I)

    Gillar din kvinna detta är det bara att köra?

    Ni får väl ha ett stoppord och sluta om hon ändrar sig.

Svar på tråden Aga/smiska min kvinna med annan man