• Anonym (AE)
    Äldre 19 Feb 16:45
    14678 visningar
    100 svar
    100
    14678

    Min resa handlar mest om killar och sex

    Har varit i Australien i snart ett år och har kommit fram till att 99 % av denna resa handlat om killar. Har tappat räkningen och ibland även namnet på dom jag har varit med här men det är minst 20 one night stands + 3 kk..

    Mina tankar förs ständigt till sex oavsett om det gäller min gifta chef (som jag också sovit hos), nya roomates eller främlingar på gatan. Alla killar är såå snygga och manliga och skäggiga här jämfört med där hemma och det är väl bara att passa på!?

    Jag mår bra av detta för jag blir otroligt bekräftad och får närhet och värme men ibland gör jag det bara för att det blivit så normaliserat. Vad tänker ni själva om det?

  • Svar på tråden Min resa handlar mest om killar och sex
  • Anonym (Emma.­b)
    Äldre 19 Feb 17:29
    #1
    -1

    Du är varken den första eller sista, och långt ifrån den enda, som legat runt en massa i Australien. Jag och mina tjejkompisar gjorde detsamma för 12 år sedan, och folk hade gjort det innan oss.

    Bekräftelsen och uppmärksamheten är trevlig, absolut! Samtidigt ska du vara medveten om att den delvis beror på vad du utstrålar - en glad partytjej som gärna ligger runt. Dessutom kommer du förr eller senare att åka hem, eller åka vidare. Ingen risk att du kräver ett förhållande eller ställer till drama i framtiden.

    Du är ett enkelt ragg och ett lätt ligg, helt enkelt. 

    Jag menar inte att skamma dig nu! Har som sagt gjort liknande själv. Så länge du har roligt och mår bra så kör på

    Tänk bara på att inte låta snubbarna ta dig för givet, så att de förväntar sig sex, eller behandlar dig själviskt. Båda parter ska må bra och känna sig nöjda efter ett ligg.

    Ha det så roligt och glöm inte använda hög solskyddsfaktor!

  • Anonym (AE) Trådstartaren
    Äldre 19 Feb 17:51
    #2
    Anonym (Emma.b) skrev 2018-02-19 17:29:17 följande:

    Du är varken den första eller sista, och långt ifrån den enda, som legat runt en massa i Australien. Jag och mina tjejkompisar gjorde detsamma för 12 år sedan, och folk hade gjort det innan oss.

    Bekräftelsen och uppmärksamheten är trevlig, absolut! Samtidigt ska du vara medveten om att den delvis beror på vad du utstrålar - en glad partytjej som gärna ligger runt. Dessutom kommer du förr eller senare att åka hem, eller åka vidare. Ingen risk att du kräver ett förhållande eller ställer till drama i framtiden.

    Du är ett enkelt ragg och ett lätt ligg, helt enkelt. 

    Jag menar inte att skamma dig nu! Har som sagt gjort liknande själv. Så länge du har roligt och mår bra så kör på

    Tänk bara på att inte låta snubbarna ta dig för givet, så att de förväntar sig sex, eller behandlar dig själviskt. Båda parter ska må bra och känna sig nöjda efter ett ligg.

    Ha det så roligt och glöm inte använda hög solskyddsfaktor!


    TACK, det var bara det jag behövde höra!! Ibland får jag bilden av att alla andra är så pryda. Sen beror det förstås på dom faktorerna du nämner - det är lätt, roligt, kravlöst och okomplicerat här. Jag ska åka hem om en vecka och ångrar ingenting även om jag kan få lite ågren. När jag kom hit hade jag varit med cirka tjugo och det krävdes 18 år för det. Nu är jag plötsligt uppe i det dubbla på mindre än ett år.. men den enda som vet om det är ju jag och jag får sluta bry mig om antalet. Huvudsaken man njuter å mår bra :)
  • Anonym (Trist­...)
    Äldre 19 Feb 18:20
    #3

    Vad du än gör, berätta aldrig för din framtida make om ditt lösaktiga förflutna. Han kommer då aldrig att kunna se på dig på samma sätt som innan. Yolo visst...Men lite självrespekt kan man väl ändå ha. Du får naturligtvis göra vad du vill och du är säkert en fantastisk tjej. Ville bara säga vad jag tycker.

  • Anonym (Rebec­ca)
    Äldre 19 Feb 18:26
    #4

    Önskar att jag gjort samma sak nu tio år senare och tre små barn...

  • Anonym (Jag)
    Äldre 19 Feb 18:35
    #5

    Härligt att du njuter. Se bara till att du skyddar dig ordentligt. Men kan inte låta bli att bli lite avis på alla (oavsett kön) som så lätt hittar någon att njuta av sex med.

  • Anonym (AE) Trådstartaren
    Äldre 19 Feb 20:54
    #6
    Anonym (Trist...) skrev 2018-02-19 18:20:57 följande:

    Vad du än gör, berätta aldrig för din framtida make om ditt lösaktiga förflutna. Han kommer då aldrig att kunna se på dig på samma sätt som innan. Yolo visst...Men lite självrespekt kan man väl ändå ha. Du får naturligtvis göra vad du vill och du är säkert en fantastisk tjej. Ville bara säga vad jag tycker.


    Jag har självrespekt, jag gör det för min egen skull. Det är roligare än att träna. Men nej jag kommer aldrig säga det till min partner, det är en anledning till att jag har lite ångest.
  • Anonym (AE) Trådstartaren
    Äldre 19 Feb 20:56
    #7
    Anonym (Rebecca) skrev 2018-02-19 18:26:44 följande:

    Önskar att jag gjort samma sak nu tio år senare och tre små barn...


    Anonym (Jag) skrev 2018-02-19 18:35:22 följande:

    Härligt att du njuter. Se bara till att du skyddar dig ordentligt. Men kan inte låta bli att bli lite avis på alla (oavsett kön) som så lätt hittar någon att njuta av sex med.


    Det är aldrig försent! Åk till Sydney sä räcker det med att stiga av flygplanet haha
  • Anonym (Jag)
    Äldre 19 Feb 21:02
    #8
    Anonym (AE) skrev 2018-02-19 20:56:03 följande:

    Det är aldrig försent! Åk till Sydney sä räcker det med att stiga av flygplanet haha


    Är kille och tror inte jag har lättare att hitta en tjej där än här.
  • Anonym (AE) Trådstartaren
    Äldre 19 Feb 21:56
    #9
    Anonym (Jag) skrev 2018-02-19 21:02:36 följande:

    Är kille och tror inte jag har lättare att hitta en tjej där än här.


    Oj här trodde jag folk skulle kalla mig slampa och dylikt och så vill andra göra likadant. Känns väldigt skönt men din inställning är desto tråkigare!
  • Anonym (Virus­)
    Äldre 19 Feb 23:48
    #10
    -2 +1

    Att det är äckligt och slampigt och att man saknar intellekt. Men nu är det ju ditt privatliv och bara du som drabbas så det är bara att fortsätta att hora runt.

Svar på tråden Min resa handlar mest om killar och sex