• Anonym (Knuge­n)
    Äldre 20 Feb 22:22
    5340 visningar
    16 svar
    -1
    16
    5340

    Mannen slickar i sig sin sperma

    Hur är det hemma hos er? Slickar mannen upp sin sperma om det kommer i eller på dig?

    Får han göra det för dig? Får han inte?

    Vill han göra det på dig? Vill han inte?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Mannen slickar i sig sin sperma
  • Anonym (. Y .)
    Äldre 20 Feb 22:27
    #1
    Anonym (Knugen) skrev 2018-02-20 22:22:48 följande:

    Hur är det hemma hos er? Slickar mannen upp sin sperma om det kommer i eller på dig?

    Får han göra det för dig? Får han inte?

    Vill han göra det på dig? Vill han inte?


    Min nuvarande skulle aldrig göra det MEN en gång med min förre ville jag se vad han skulle göra och sa smaka!

    Så efter att han sprutat tog han med tummen och pekfingret på olloet där sperman var och smakade.
  • Anonym (Knuge­n) Trådstartaren
    Äldre 21 Feb 06:48
    #2
    Anonym (. Y .) skrev 2018-02-20 22:27:17 följande:

    Min nuvarande skulle aldrig göra det MEN en gång med min förre ville jag se vad han skulle göra och sa smaka!

    Så efter att han sprutat tog han med tummen och pekfingret på olloet där sperman var och smakade.


    Du har inte testat att säga det till din nuvarande för att se vad som händer?
  • Anonym (Usch)
    Äldre 21 Feb 07:00
    #3

    Nej fy fan för patetiska beta-hanar som beter sig som valfritt kräldjur.

  • Anonym (. Y .)
    Äldre 21 Feb 10:45
    #4
    Anonym (Knugen) skrev 2018-02-21 06:48:18 följande:

    Du har inte testat att säga det till din nuvarande för att se vad som händer?


    Jo. Han tycker bara tanken är äcklig
  • Anonym (Knuge­n) Trådstartaren
    Äldre 21 Feb 11:55
    #5
    Anonym (. Y .) skrev 2018-02-21 10:45:15 följande:

    Jo. Han tycker bara tanken är äcklig


    Ok, har du smakat någon gång?

    Jag tänker lite som så, om det är gott nog att tjejer ska ha det i munnen, varför ska inte killarna kunna ha det?

    Om en kille vill att tjejen ska ta satsen i munnen bör han föregå med gott exempel och göra samma själv.
  • Äldre 21 Feb 17:39
    #6

    Hade aldrigt i livet gjort det, fy fan vad vidrigt!

  • Anonym (Tjej)
    Äldre 24 Feb 15:38
    #7

    Min nuvarande gör det ej men hade en kk som brukade göra det. Det är inte så att jag tänder på att han lapar sperma men hans positiva och öppna attityd till sånt var rätt tändande.

  • Äldre 27 Feb 16:01
    #8

    Tar tjejen det i munnen så är det bara att kyssa henne så kan du ta det i din mun lite små läckert och spännande.

  • Anonym (Saint­)
    Äldre 27 Feb 16:06
    #9

    Sjukt

  • Äldre 27 Feb 16:11
    #10

    Det är inte så att man slickar i sig sperman som huvudsak. Saken o syftet är att slicka fitta även efter man legat med varandra. Sen om där är sperma eller inte, det kvittar.  Vist smaken skiljer sig man sväljer inte,  precis som man inte sväljer safterna från en fuktig fitta. 

  • Anonym (Saint­)
    Äldre 27 Feb 16:21
    #11
    carlf skrev 2018-02-27 16:11:36 följande:
    Det är inte så att man slickar i sig sperman som huvudsak. Saken o syftet är att slicka fitta även efter man legat med varandra. Sen om där är sperma eller inte, det kvittar.  Vist smaken skiljer sig man sväljer inte,  precis som man inte sväljer safterna från en fuktig fitta. 

    Vart tror du det tar vägen då?
  • Anonym (sexy)
    Äldre 27 Feb 16:22
    #12

    In i dig igen

  • Äldre 27 Feb 16:27
    #13
    Anonym (Saint) skrev 2018-02-27 16:21:08 följande:

    Vart tror du det tar vägen då?
    runt fittan, lite upp på magen, något försvinner ner i min mage med salivet, lite hamnar i munnen på den jag har sex med när man hånglar o myser efteråt. 
     Känner inte att detta är mycket annerlunda än en tjej som går ner o suger efter man legat med varandra o sprutat i henne. ganska mycket av satsen o fitt safterna är på kuken. 
  • Tveksa­mt
    Äldre 27 Feb 16:32
    #14
    Anonym (Knugen) skrev 2018-02-21 11:55:44 följande:

    Ok, har du smakat någon gång?

    Jag tänker lite som så, om det är gott nog att tjejer ska ha det i munnen, varför ska inte killarna kunna ha det?

    Om en kille vill att tjejen ska ta satsen i munnen bör han föregå med gott exempel och göra samma själv.


    Varför då?

    Är det inte ganska enkelt att fråga någon om de vill göra något, om de svarar ja så vill de och om de svarar nej så vill de inte.

    Att villkora en sådan sak med ?då ska du också? är enligt mig rätt konstigt.

    Jag vill att min tjej suger av mig, betyder det att jag måste vara villig att suga av någon då också? Min tjej vill sätta på mig med en jättedildo, något som jag gillar. Betyder det att jag då ska kräva att få sätta på henne med den också fastän hon inte gillar det?
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Anonym (Saint­)
    Äldre 27 Feb 23:09
    #15
    carlf skrev 2018-02-27 16:27:53 följande:
    runt fittan, lite upp på magen, något försvinner ner i min mage med salivet, lite hamnar i munnen på den jag har sex med när man hånglar o myser efteråt.   Känner inte att detta är mycket annerlunda än en tjej som går ner o suger efter man legat med varandra o sprutat i henne. ganska mycket av satsen o fitt safterna är på kuken. 

    Just det, in i din mage. Korrekt.
  • Anonym (Knuge­n) Trådstartaren
    Äldre 28 Feb 06:20
    #16
    +1
    Tveksamt skrev 2018-02-27 16:32:00 följande:

    Varför då?

    Är det inte ganska enkelt att fråga någon om de vill göra något, om de svarar ja så vill de och om de svarar nej så vill de inte.

    Att villkora en sådan sak med ?då ska du också? är enligt mig rätt konstigt.

    Jag vill att min tjej suger av mig, betyder det att jag måste vara villig att suga av någon då också? Min tjej vill sätta på mig med en jättedildo, något som jag gillar. Betyder det att jag då ska kräva att få sätta på henne med den också fastän hon inte gillar det?


    Kommentaren var ett svar på en annan kommentar som avhandlade att kvinnan förväntades ta sperman i munnen medan mannen tyckete sperman är äcklig.

    Det är det jag inte förstår, om den är äcklig, varför ska hon ta det i munnen??

    Nä vill man att hon ska ta det i munnen eller deni röven såtyckee jag att killen också ska smaka sperma eller låta tjejen knulla killen i röven. Men det är min ståndpunk det. :)
Svar på tråden Mannen slickar i sig sin sperma