• Anonym (roompa)

    Hur tycker du att rumpan på bilden ser ut?

    i.imgur.com/FW96mE5.jpg

    Tjejer: är det en rumpa ni skulle sträva efter att försöka få?

    Killar: är det en rumpa ni önskar era flickvänner hade?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur tycker du att rumpan på bilden ser ut?
  • Anonym (Kille)

    Ser mjuk och otränad ut. Inget jag önskar till min tjej.

  • Anonym (Jk)

    Är det enriktig människa?! Ser animerat ut. Nåja, helt ok röv eller vadmanska säga...

  • Anonym (Jk)

    Är det enriktig människa?! Ser animerat ut. Nåja, helt ok röv eller vadmanska säga...

  • Anonym (roompa)
    Anonym (Jk) skrev 2018-02-22 10:31:24 följande:

    Är det enriktig människa?! Ser animerat ut. Nåja, helt ok röv eller vadmanska säga...


    Nej, det är en animerad brud (det syns väl?).

    Du kan ju utveckla varför den är "helt OK"
  • Anonym (T)

    Omöjligt att relatera till animerade figurer som kan ha vilka fantasiegenskaper som helst.

    Kanske dags att starta kategorin ?vi som gillar animerade brudar? så slipper resten titta på bilder i onödan .

  • Anonym (roompa)
    Anonym (T) skrev 2018-02-22 12:26:35 följande:

    Omöjligt att relatera till animerade figurer som kan ha vilka fantasiegenskaper som helst.

    Kanske dags att starta kategorin ?vi som gillar animerade brudar? så slipper resten titta på bilder i onödan .


    På vilket sätt är det omöjligt menar du? Om hon hade tre huvuden och tentakler hade jag förstått dig, men hon ser ut som en människa.
  • Anonym (T)
    Anonym (roompa) skrev 2018-02-22 12:29:10 följande:

    På vilket sätt är det omöjligt menar du? Om hon hade tre huvuden och tentakler hade jag förstått dig, men hon ser ut som en människa.


    Ser ut som är väl att ta i om inte huvud armar och ben som är mer eller mindre välritade räcker för dig.
  • Anonym (Jk)
    Anonym (roompa) skrev 2018-02-22 10:33:34 följande:

    Nej, det är en animerad brud (det syns väl?).

    Du kan ju utveckla varför den är "helt OK"


    Men herregud!!! Vill du ha åsikt om en animerad röv?!! Det finns INTE på riktigt! Hitta en riktig röv så kan du få en åsikt.
  • Anonym (roompa)
    Anonym (T) skrev 2018-02-22 12:33:48 följande:
    Ser ut som är väl att ta i om inte huvud armar och ben som är mer eller mindre välritade räcker för dig.
    Fattar inte folk som fjantar sig med att de omöjligen kan kolla på animerat. Det är ju det visuella som är det sexiga.

    Men folk är väl rädda för att andra ska tycka de är löjliga på sociala stigman. Som vanligt.
  • Anonym (roompa)
    Anonym (Jk) skrev 2018-02-22 12:34:26 följande:
    Men herregud!!! Vill du ha åsikt om en animerad röv?!! Det finns INTE på riktigt! Hitta en riktig röv så kan du få en åsikt.
    Vad spelar det för roll? Det är hur den ser ut som är det viktiga, inte om den är riktig eller ej.
Svar på tråden Hur tycker du att rumpan på bilden ser ut?