• Tossens

    Är det här positivt?

    Hej, är inte så bra på att läsa av ägglossningstest. Är detta positivt?

  • Svar på tråden Är det här positivt?
  • Anonym (J)

    Kapar din tråd lite. Förstår inte riktigt heller hur man läser av. Är detta positivt?

  • EpicNurse

    Skulle säga att båda testerna är negativa men kommer bli positiva inom 1-2 dagar!


    ~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • Jacqueline

    Säger nej på båda men det är väldigt nära!

    Teststrecket ska vara lika starkt och brett som kontrollstrecket för att det ska vara positivt.

    För mig stegrade det samma eftermiddag när jag fick som era stickor, använde precis samma tester

  • Anonym (O)
    Anonym (J) skrev 2018-02-22 12:14:10 följande:

    Kapar din tråd lite. Förstår inte riktigt heller hur man läser av. Är detta positivt?


    Nej
  • Anonym (Äl)

    Det finns en egen tråd för hjälp med äl-test, precis som den för svaga gravtest! Googla så hittar ni den!

  • Anonym (HA)

    När visar eg äl test som starkast?

    När man får positivt, ska man räkna äl den dagen eller dagarna efter?

    Försöker nämligen räkna ut när jag hade min senaste äl, mina test såg ut ungefär som TS på måndag och tisdag och helt tomt onsdag... när var då äl?

  • Anonym (Femman)
    Anonym (HA) skrev 2018-02-22 13:01:56 följande:

    När visar eg äl test som starkast?

    När man får positivt, ska man räkna äl den dagen eller dagarna efter?

    Försöker nämligen räkna ut när jag hade min senaste äl, mina test såg ut ungefär som TS på måndag och tisdag och helt tomt onsdag... när var då äl?


    Den bilden jag la in är de starkaste jag fått, 2h senare var det svagare igen.

    Efter positivt ÄL-test släpper ägget inom 24h vad jag läst mig till men jag har räknat ÄL den dagen testet är positivt
  • Anonym (HA)


    Detta var det starkaste jag fick (vet ju såklart inte om det blivit starkare om jag börjat testa tidigare) men sitter nu i V8 så borde varit ägglossning av det
  • Anonym (?)

    Hej förlåt nu kommer jag och kapar din tråd. Och det kanske inte passar in med denna frågan här. Så förlåt.

    Men undrar om någon kan hjälpa mig att tyda detta gravtest? Det är inte morgonurin. Och så skulle min mens kommit för två dagar sedan. Hade varit tacksam för svar.

  • Iowhannah
    Anonym (?) skrev 2018-02-22 16:56:15 följande:

    Hej förlåt nu kommer jag och kapar din tråd. Och det kanske inte passar in med denna frågan här. Så förlåt.

    Men undrar om någon kan hjälpa mig att tyda detta gravtest? Det är inte morgonurin. Och så skulle min mens kommit för två dagar sedan. Hade varit tacksam för svar.


    Det ser jättenegativt ut, tyvärr.
  • Anonym (Tyvärr)
    Anonym (?) skrev 2018-02-22 16:56:15 följande:

    Hej förlåt nu kommer jag och kapar din tråd. Och det kanske inte passar in med denna frågan här. Så förlåt.

    Men undrar om någon kan hjälpa mig att tyda detta gravtest? Det är inte morgonurin. Och så skulle min mens kommit för två dagar sedan. Hade varit tacksam för svar.


    Det är negativt tyvärr.
  • Aamon
    Anonym (?) skrev 2018-02-22 16:56:15 följande:

    Hej förlåt nu kommer jag och kapar din tråd. Och det kanske inte passar in med denna frågan här. Så förlåt.

    Men undrar om någon kan hjälpa mig att tyda detta gravtest? Det är inte morgonurin. Och så skulle min mens kommit för två dagar sedan. Hade varit tacksam för svar.


    Tycker det ser positivt ut? Du har ju två streck vad jag kan se...
  • Anonym (?)
    Aamon skrev 2018-02-22 18:39:46 följande:

    Tycker det ser positivt ut? Du har ju två streck vad jag kan se...


    Okej, men ska testa igen imorgon och se. Tack för svaret =)
Svar på tråden Är det här positivt?