• Sarri88

    INTERVJU

    Det är så att jag har blivit kallad för intervju hos Arbetsförmedlingen som arbetsförmedlare. Jag undrar ni som har genomgått denna intervju. 

    Tidigare när jag har sökt denna tjänst har man fått göra personligt test/iq test. Men pga det var första gången jag gjorde så dumt nog klickade jag när jag såg dessa figurer. Pga detta har jag inte gått vidare. De sägs att testet kommer vara kvar i 1 år i systemet. Men nu till denna intervju så undrar jag kommer jag få göra denna test igen? Beror det på vart i länet man har sökt jobbet så sparas de, kanske får göra om denna test pga jobbet är inte i samma län. Eller hur blir det? Är van och sökt att de som har fått gå på intervju har gjort denna test innan, utifrån de har deras cv/pb o testet gjort att de har gått vidare till nästa process inför jobbet. 

    Jag fick intervju tid pga cv/pb. Kommer det vara gruppintervju, det stod ej i mejlet. Har lite koll vad de kan ställa för frågor, utöver de vanliga intervjuer ställer dem annat. Kommer jag göra något slags test hos dem under dagen? 

  • Svar på tråden INTERVJU
  • Sarri88

    vill tillägga ni som jobbar som arbetsförmedlare , vad handlar förnyelse resan/förändrings arbetet om? 

     

Svar på tråden INTERVJU