• Liiindaadele

    magen mest bara fett

    Hej! Är i v 17 med andra barnet. Har både varit på flera vul och nu sist KUB. allt såg fint ut! Men min mage har nu gått tillbaka plus att de är BARA fett på magen. Kan 'dra' in magen till platt och får bara tag i fett. Alltid haft degig mage dock. Fick missfall innan denna grav. Jag är så orolig hela tiden. Intw känt nå sparkar. Dock har de 'stökat runt där inne' det har jag känt, men de senaate dagarna är de helt stilla det tidigare stöket kan jag inte säga om de är tarmar el bebis. mått illa korta stunder det senaste dagarna. Illamåendet upphörde v 9/10. Så de känns lite konstigt. Jag oroar mig säkert i onödan men jag vill inte verka hysterisk o ringa BM om att lyssna hjärtljud. Jag är för feg o blyg. Har RUL den 13 mars. Är fan livrädd för att bebis inte lever. De har jag inte trott vid ngt av vul/ul hittils heller. Förstår ngn mig ? Kan ngn ge mig råd el om ni upplevt liknande. Behöver bara en stöttande hand här ????

  • Svar på tråden magen mest bara fett
  • Meriall

    Förstår att det är jobbigt. Det är helt normalt med platt mage i de veckorna och att man inte känner rörelser även om man gjort det innan (bebisen kan ha vänt sig inåt tex). Jag hade ingen aning att jag ens var gravid i den veckan. Men kolla upp om du är orolig för magkänsla tycker jag man ska lita på.

Svar på tråden magen mest bara fett