• R93

    Skilsmässa på gång..

    Hej tänkte kolla på olika frågor angående skilsmässa som jag om min fru påbörjat...

    Vi båda har gjort många misstag men det mesta kanske ligger hos mig då som hon säger vill kolla vad folk tycker och känner för hon vill ha ensam vårdnad på barnet och jag kämpar för delad så båda kan få ett bra mående och för vår sons skull.

    Mina Fel kommer vara en del punkter och som sagt jag står för mina fel och alla människor gör misstag och ångrar mina misstag väldigt mycket men kan tyvärr inte göra något längre åt det heller...

    ? När min fru var i 8-10e veckan så bråkade vi mycket och jag slog och sparka mot henne och hon själv slogs mot mig det var ett stort gräl bråk pga att hon rökte under den perioden och lyssnade aldrig på mig..

    ? Åkt in i häktet pga av bråket men sedan blivit släppt eftersom hon tog tillbaka anmälan.

    ? Spelat bort ca 150.000kr på spel

    ? Sen har det hänt att det blivit tjafs då & då och jag har klappat till henne eller så...

    Hennes Fel

    ? Självskadebeteende 3 ggr sammanlagt

    ? Tog överdos i tabletter ca 3 månader sedan samma kväll kastat saker mot mig då jag håller i min son gråter och skriker av rädsla, efter det tar hon tabletter mot natten ute och själv åker in till akuten, akuten gör anmälan då vi får gå på utredning 3 tillfällen.

    ? Även slagit mig då jag åkte in hotade hon med kniv...

    ? Hon har en diagnos men ej fastställd från psykiatrisk läkare som även skrivit ut medicin för hålla henne humör på jämn nivå som hon ej tar heller.

    Jag vill som sagt veta ifall jag kommer förlora min son eller inte?

  • Svar på tråden Skilsmässa på gång..
  • Mikaelayasar

    Det låter som att ingen är lämplig till att ha vårdnaden om barnet.

  • Kurlie
    Mikaelayasar skrev 2018-02-22 19:01:26 följande:

    Det låter som att ingen är lämplig till att ha vårdnaden om barnet.


    Instämmer! Låter som ni båda behöver söka hjälp så ni kan bete er som folk och framförallt stabila föräldrar.
  • Anonym020202

    Tycker ingen av er bör behålla barnet. Ni är båda välldigt instabila föreldrar som inte ens skulle ha tid o ta hand om barnet pga era bråk samt väldigt okontrollerade med tanke på att hon knivhotade dig och du slog henne. Ett tips är att tala om för henne om hennes problem så hon tar tillbaka anmälan om ensam vårdnad annars berättar du också om hennes problem för dom och dom kommer adoptera bort barnet till någon vettig förälder

  • Anonym020202

    Tycker ingen av er bör behålla barnet. Ni är båda välldigt instabila föräldrar som inte ens skulle ha tid o ta hand om barnet pga era bråk samt väldigt okontrollerade med tanke på att hon knivhotade dig och du slog henne. Ett tips är att tala om för henne om hennes problem så hon tar tillbaka anmälan om ensam vårdnad annars berättar du också om hennes problem för dom och dom kommer adoptera bort barnet till någon vettig förälder

  • Waddafukz

    Jag hoppas att myndigheterna för upp ögonen för er så att barnet för ett bättre boende med bättre förutsättningar.

  • Iowhannah
    Waddafukz skrev 2018-02-22 19:46:07 följande:

    Jag hoppas att myndigheterna för upp ögonen för er så att barnet för ett bättre boende med bättre förutsättningar.


    Verkligen! Både polisen och sjukvården nämns och jag tycker att de borde se att det finns bra grunder för orosanmälan här.
Svar på tråden Skilsmässa på gång..