• Anonym (Kaffedraken)

    Vänner Helsingborg

    Hej!

    Min Sambo och jag flyttade till Helsingborg(söder) i hösten 2017.

    Jag är rätt introvert och känner inte mycket behov av fysisk närvarande umgänge.

    Min sambo är dock orolig för mig och tycker att jag behöver vara mer social vilket jag kan hålla med om till viss mån.

    Kan känna att man behöver vänner att utvecklas med och hitta på roliga saker att göra.

    Lite kort om mig:

    Snart 31år, tycker om tv-spel, Comic, Manga, Anime, Filmer, Serier, brädspel och sällskapsspel.

    Spelar gärna basket och är något akrobatisk.

    Är rätt lugn med mycket humor, skojar mycket men kan vara seriös om blir tillsagd att lugna ner mig lite.

    Är intresserad av pedagogik och arbete med yngre människor och för tillfället förbereder mig inför studier till förskollärare.

    Har mycket tålamod dock inte gentemot dem med negativ syn på världen och människor.

    Är utlänning med mixad etnicitet dock känner mig mer svensk då jag i stort sätt växt upp här.

    Är även intresserad av att lära mig skriva och drama.

    Min största nackdel är att jag kan ha svårt att bestämma mig för saker och sätta igång.

    Söker gärna folk med liknande intressen dock mer belästa och allmänbildade då jag vill även lära mig något av dig/er.

    Är rätt prestigelös, äter allt förutom fläsk och räkor(bacon går bra), ingen religiös eller kulturell anledning utan tycker inte om smaken.

    Favorit drycker är Kima, Pepsi och Rom.

    Är något av en tönt kan man väl säga.

    Etnisk bakgrund, kön och sexuelläggning har ingen betydelse för mig bara du är en trevlig, intressant person som genuint vill umgås med mig.

    Blev visst ganska lång inlägg men har ni frågor så får ni gärna ställa dem.

    Ha det bäst och vi hörs!

    PS. Laddar upp en bild som jag tog i hissen häromdagen.

  • Svar på tråden Vänner Helsingborg
  • Anonym (Kaffedraken)
    Försöker blåsa lite liv i tråden trots att den aldrig haft något.
    Tillägger med att mycket har skett sedan jag först startade tråden men söker ännu vänner i Helsingborg.
Svar på tråden Vänner Helsingborg