• Anonym (Går bet)
    Äldre 23 Feb 16:05
    1078 visningar
    3 svar
    3
    1078

    Hur förklara vad riktigt galet skrikande är?

    Jag har försökt förklara och berätta för en person om en anhörig som alltid har skrikit som en galning. Skrikandet kan pågå i timmar i sträck, en hel kväll, en hel dag eller en hel helg och det är alltid på högsta volym och hon skäller och skäller och skäller. Den jag försöker berätta för fattar verkligen inte och tror att jag överdriver, att det inte stämmer, såna människor finns inte, man kan inte påverkas så mycket av det som barn, tonåring eller vuxen för den delen. Ja, personen är helt oförstående och lägger nästan över skulden på offren.

    Jag vet att det finns andra som har varit utsatta för en sån människa och därför vill jag ha hjälp nu med att hitta en text om en sån person, en video på tuben eller en film. Vad som helst som visar en person som håller på med besinningslöst skrikande och skällande på andra. Om det även visar hur det påverkar offren så är det ännu bättre men jag skulle nöja mig med att kunna visa upp det besinningslösa skrikandet till en början.

  • Svar på tråden Hur förklara vad riktigt galet skrikande är?
  • Anonym (Går bet) Trådstartaren
    Äldre 23 Feb 18:32
    #1

    Skulle verkligen behöva lite hjälp i ämnet.

  • Äldre 24 Feb 03:49
    #2
  • Anonym (Går bet) Trådstartaren
    Äldre 24 Feb 14:47
    #3
    Tow2Mater skrev 2018-02-24 03:49:11 följande:
    Demensrelaterat?

    www.stacommunications.com/customcomm/Back-iss...
    Tack men det gäller snarare ilska och personen är kanske borderline eller något åt det hållet.
Svar på tråden Hur förklara vad riktigt galet skrikande är?