• Äldre 24 Feb 00:12
    563 visningar
    0 svar
    0
    563

    Jag ska börja med letrozol

    Hej!

    Jag och min sambo har försökt få barn i 3 år nu. Jag vart gravid för 2 och ett halvt år sen, fick tyvärr misfall i vecka 8. Efter det har jag inte kunnat bli gravid, har åkt till kvinnoklinken tusentalls gånger med frågor och problem, jag har inte blivit gravid och dom har aldrig tagit mig seriöst någon gång tyvärr! Men förra sommaren åkte jag till capio läkargruppen och sökte hjälp men dom tyckte jag inte hade något problem alls. Jag köpte clearblue monitor för och kolla min cykel och ägglossning. Jag fick aldrig utslag någon gång på att jag hade ägglossning, fick det en gång men då tror jag att inget ägg lossnade alls. Vi har sex regelbundet och jag har mått så himla dåligt att det har verkligen tagit på mitt psyke.. så nu till slut fick jag nog och kontakta en privat klinik i örebro där jag bor. Stortorgets privat klink, jag var där för första gången idag. Och det kändes pirrigt och väldigt oroligt men tur att jag hade sambon med mig! Vi satt och pratade om min ägglossning och vi gjorde gynundersökning allt såg fint ut, men äggen var väldigt små dom var 7mm/cm? Antar det är mm? stora. Så jag fick med mig letrozol som jag fick hämta ut. Jag skulle ha min mens igår men den kommer lite hur som helst så hoppas jag får den ikväll eller imorgon. Jag skulle börja med letrozol dag 3 och äta det i 5 dagar. Sen dag 12 ska jag komma in och göra gynundersökning. Någon som har erfarenhet med letrozol? Någon som kan berätta om det hjälpte osv? Är så nervös.. känner att ingenting kommer att funka. Hatar att vara så deprimerad men det är svårt då man verkligen försökt konstant i tre år! Hoppas jag får svar från någon.

    Kramis

Svar på tråden Jag ska börja med letrozol