• Äldre 25 Feb 15:48
    2641 visningar
    3 svar
    3
    2641

    Vill du bli ”Dagmamma” i Norrköping?

    Jag har tänkt att starta en enskild pedagogisk omsorg, så kallad ?dagmamma?. Söker därför med ljus och lykta efter någon i Norrköping som vill göra detsamma. Mest för att kunna ses ibland med barnen som variation i verksamheten. Kanske kan vi hjälpas åt i uppstarts-processen?

    Efter ett par år som vikarie på förskolor så har jag sett ett flertal barn som skulle må bättre av att vara i enskild pedagogisk omsorg istället för de stora förskolegrupperna. Jag bor strax utanför Norrköping och här finns inget alternativ till förskolan. Vilket är grunden för mitt åtagande, utöver mitt stora intresse för barn givetvis.

    Låter det intressant, skriv gärna en rad eller två!

  • Svar på tråden Vill du bli ”Dagmamma” i Norrköping?
  • Äldre 25 Feb 16:00
    #1

    Attans att du inte bor i min hemstad 25 mil bort! Bra initiativ du tar! Jag själv gick hos dagmamma och jag tycker det var fantastiskt! Gick där från 1.5 års ålder tills jag var 10år. Hon är så betydelsefull för mig och går ofta dit och hälsar på och köper med fika :)

    Önskar dig ett stort lycka till och att du lyckas! :)

  • Äldre 25 Feb 16:05
    #2
    +1
    Ebo88 skrev 2018-02-25 16:00:20 följande:

    Attans att du inte bor i min hemstad 25 mil bort! Bra initiativ du tar! Jag själv gick hos dagmamma och jag tycker det var fantastiskt! Gick där från 1.5 års ålder tills jag var 10år. Hon är så betydelsefull för mig och går ofta dit och hälsar på och köper med fika :)

    Önskar dig ett stort lycka till och att du lyckas! :)


    Åh, vilken otur att du bor så långt ifrån.. men roligt att du har positiva erfarenheter av enskild omsorg. Tack så mycket!
  • Anonym (Mamma­tilltr­e)
    Äldre 16 Apr 09:45
    #3

    Hej!

    Hur gick det med initiativet? Jag funderar på samma sak och bor nära Norrköping

Svar på tråden Vill du bli ”Dagmamma” i Norrköping?