• PowerL

    BIM april 2018

    Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

    Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

    Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

  • Svar på tråden BIM april 2018
  • PowerL

    <3 BIM-lista:

    3/4 PowerL

    ----------------------------

    +Lista:

  • Miirree

    Hej!

    Slutade med p-piller för ett tag sedan och väntar nu på första mensen ifall jag inte haft sån tur att ägglossningen kommit igång tidigt!

    Håller tummarna för er :D

  • PowerL
    Miirree skrev 2018-02-27 23:50:30 följande:

    Hej!

    Slutade med p-piller för ett tag sedan och väntar nu på första mensen ifall jag inte haft sån tur att ägglossningen kommit igång tidigt!

    Håller tummarna för er :D


    Jag slutade på mina i januari och fick mens direkt. Sen ägglossning 17 dagar senare. Så det kom snabbt igång för mig. Nu ska det bara vilja ta sig också :) lycka till !
  • Miirree

    Jag hade min mens när jag slutade, hade känningar vid livmodern igår och idag så får se om mensen kommer eller vad det är som händer! Lycka till :D

  • Jeex

    Hoppar in här från mars. Har egentligen bim 2/3 men känner att mensen är på g och negativa test. Dock har vi planer på att hoppa över månaden som kommer då vi ej vill ha barn i dec. Men vi får se hur man känner när äl närmar sig ;)

    <3 BIM-lista:

    3/4 PowerL, Jeex

  • Baraentilligen

    Hej! Tror att jag får söka mig hit till bim april nu. Tyckte mig ana sn rosa nyans på flytningarna vilket stämmer bra eftersom bim är imorgon... Ny bim blir då 1.4 men eftersom mensen inte satt igång på riktigt ännu så kan datumet bli senare så skriver inte in mig på listan ännu. Detta blir femte försöket för fjärde barnet.

Svar på tråden BIM april 2018