Inlägg från: Mikaelayasar |Visa alla inlägg
  • Mikaelayasar

    Vår lilla ängel

    Åh mitt hjärta går i bitar. Det absolut värsta en förälder kan gå igenom är att mista sitt barn.

    Skönt att hon slapp lida och att ni fick spendera några timmar ihop.

    Beklagar och sänder styrkekramar! :(<3

  • Mikaelayasar
    Theryd87 skrev 2018-03-02 18:36:16 följande:

    Tack för era fina ord, det tröstade mer än jag anat <3

    Sofie J

    Ja, vi är otroligt tacksamma för de timmar vi fick även om det känns bitterljuvt i efterhand. Jag och min man fick i alla fall träffa henne, det är tyvärr så många andra som inte får den chansen.

    Mikaelayasar

    Det är inget jag önskar att någon annan ska behöva gå igenom någonsin! Hade aldrig trott att vi ens var i närheten med tanke på att allt sett bra ut och förstår inte hur jag någonsin ska kunna lita på tester igen, men ändå har jag fortfarande en längtan efter ett barn och när vi är redo kommer vi göra ett nytt försök. Vill att min lilla Mira ska få syskon <3

    Ebo88

    Åh beklagar så oerhört att ni också har en stor sorg <3

    Det har det verkligen! Det är onaturligt att begrava sitt barn och det värsta jag behövt göra! 

    Varma kramar <3<3<3

    Richard86

    Tack för dina ärliga och så sanna ord! Vi kommer absolut göra så som du skriver och vi bär det med oss! <3

    Begravningen var så brutal men samtidigt så vacker. Prästen var rak och ärlig och vi är så nöjda med henne. Och kantorn spelade så vackert! 

    Tack för den värme ni sände oss <3<3<3<3<3


    Fina fina du! Ge inte upp och kämpa för din ängel Mira. Hoppas hon får syskon i framtiden. Stor kram!
Svar på tråden Vår lilla ängel