• Anonym (Jobbigt)

    vågar inte ha sex pga penila papler

    Hej.

    Som rubriken lyder så vågar jag inte visa mig naken eller ha sex pga penila papler.. Jag har ganska mycket runt kanten på ollonet men det syns inte så mycket i slakt tillstånd, men när jag har stånd så syns det en hel del. Jag själv tycker liksom att det ser väldigt ofräscht ut och kan man skulle lätt kunna tro att det var kondylom ellee något annat:( har även en liten "klump" med penila papler på själva penisen som endast syns om jag drar tillbaka förhuden och även det ser väldigt ofräscht ut.. vem vill liksom stoppa något sådant i munnen tex? Eller ens röra det? Fan, har sån ångest över det här.. Då jag är en väldigt fattig student så har jag inte råd att ta bort det med laser, men där är jag rädd för att det kanske går snett och min penis pajjas typ :S:(

    Helt ärligt tjejer och kvinnor, ser ni när någon har penila papler och hur ser ni på det? Äcklas ni av det lika mycket som jag gör? Har blivit dissad två gånger nu och jag förstår stt det är pga att jag inte kännee mig bekväm med att ha sex, så relationer som hade kunnat bli något långvarit och härligt rinner ut i sanden pga detta jävla problem!! :(

    Men ja som sagt, hur ser/reagerar ni på just penila papler? Bör jag försöka ta bort det innan jag börjar ha sex?

  • Svar på tråden vågar inte ha sex pga penila papler
  • Anonym (H)

    Vad jag kan se så kostar en laserbehandling 3000kr. Förstår att du är en fattig student, men kan du inte försöka lägga undan någon hundralapp i månaden och få ihop till en behandling om du mår dåligt över det? Är ju ändå inte den dyraste behandlingen liksom.

    Min sambo har såna under ollonet och det är klart att jag reagerade på det i början och trodde att det var kondylom.. Men nu tänker jag inte längre på det då jag vet att han inte har någon könssjukdom. Men det är absolut ingenting som skulle kunna få mig att bli äcklad eller INTE vilja ha sex.

  • Anonym (tjej)