• Anonym (Ag)
    Äldre 2 Mar 08:42
    1566 visningar
    3 svar
    3
    1566

    Hjälp mig!

    Min sambo som jag har två barn med i småbarnsåldern fyller 30 nu i försommaren. Är ju en jämn ålder så ska självklart firas lite extra. Har frågat vad han önskar sig och lyckades få ur honom att han önskar sig en resa med sin bror. En del av mig känner mig lite töntig men jag kan inte hjälpa att jag är väldigt sårad av att han inte önskar en resa med mig. Som sagt har vi ett väldigt etablerat förhållande och känner ingen annan som fått resa och rest med någon annan än sin partner. Ska nämnas oxå att han annars är väldigt mån om att vi ska göra allt tillsammans och de gånger jag har tänkt göra något med en kompis eller min mamma har han ifrågasatt varför inte med honom. Hur hade du känt?

  • Svar på tråden Hjälp mig!
  • Underh­ill
    Äldre 2 Mar 08:44
    #1

    Prata med honom om det och berätta hur du känner och tycker.


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (ej symbio­s)
    Äldre 2 Mar 12:37
    #2

    Var generös och ge honom resan? Ni har massor av år att göra saker och ting tillsammans, men ibland kan det vara himla skönt att få lite annat. Om man ska göra allt tillsammans så kvävs man till slut. Sån är i alla fall jag. Man behöver inte sitta i knät på varandra jämt. Man lever ihop, men de flesta har även ett eget liv. Att leva i symbios är inte alltid så himla bra.

  • Äldre 2 Mar 13:35
    #3

    Han vill kanske resa utan barn och tycker inte era borde vara utan bägge föräldrar så pass länge?

Svar på tråden Hjälp mig!