• Äldre 3 Mar 19:58
    2482 visningar
    3 svar
    3
    2482

    Tjejvänner i Halmstad!

    Hej!


    Jag söker fler tjejkompisar (helst) i Halmstad (med omnejd, exempelvis Falkenberg) mellan 27-35 år. (Befinner du dig inte inom "åldersramen" så är du såklart inte automatiskt dissadFlört).


    Jag är intresserad av personlig utveckling och pratar om och vrider och vänder på det mesta för att skaffa mig en uppfattning om saker och ting!Glad 
    Jag ser gärna en svensk film eller serie oftast av humoristiskt slag. Andra filmer som Bridget Jones och liknande faller mig också i smaken.{#emotions_dlg.flower}
    Andra intressen är musik och teater. Jag tar gärna en tur på stan för lite shopping eller en fika där eller hemma Kaffe eller ägnar mig åt någon intressant bok. Djupa samtal och lättsamma skratt är lika viktiga inslag i en vänrelation anser jag och något som jag håller väldigt varmt om hjärtat är djur och barn.Hjärta


     


    Vill du också ha fler tjejkompisar? GladVem är du?

  • Svar på tråden Tjejvänner i Halmstad!
  • Äldre 3 Mar 21:52
    #1

    Hejsan, fler vänner är aldrig fel :) bor i Halmstad med min familj, har du barn oså med? Gillar bridge Jones filmer (och mkt andra med.) musik lite blandat, fikaträffar och shopping (även om det inte blir lika mycket shopping med barn som tycker det är tråkigt att gå i affärer.) var i Halmstad bor du?

  • Äldre 4 Mar 19:08
    #2
    HalmstadMamma1987 skrev 2018-03-03 21:52:48 följande:

    Hejsan, fler vänner är aldrig fel :) bor i Halmstad med min familj, har du barn oså med? Gillar bridge Jones filmer (och mkt andra med.) musik lite blandat, fikaträffar och shopping (även om det inte blir lika mycket shopping med barn som tycker det är tråkigt att gå i affärer.) var i Halmstad bor du?


    Hej!


    Ja vad kul! :) Jag skrev meddelande till dig! 

  • Äldre 14 Sep 14:06
    #3

    Hej! Känner igen mig i det du skriver, har liknande intressen som du :)
    Jag är 28, bor i Falkenberg med sambo och dotter.Tycker om att sjunga, baka/pyssla, tar gärna en fika eller ett glas med något annat :)
    Har haft en del vänner här men folk har flyttat och glidit isär.
    Så tycker det skulle vara trevligt att träffa nya människor :)

    Mvh Alexandra

Svar på tråden Tjejvänner i Halmstad!